Viktig melding til alle med termofilter fra Eheim (side 2)

Der var det en etikett til ja!
Mente på undersiden av filtertønnen, ikke pumpehodet.
Det står Serie: 06125 ...er det dette tallet som gjelder? Finner ikke noe annet nummer bestående av fem tall.

Må man evt selv ta kontakt med eheim i tyskland for å få dette byttet, eller skal det være nok å ta det gjennom forhandler?
Tror det beste er å ta det direkte med Eheim i Tyskland. De har tatt dette alvorlig. Hverken Zoomiljø eller Webzoo har gitt til kjenne at de har vært klar over denne produksjonsfeilen. Du kan sende en mail til: eheim.service@eheim.de
De er profesjonelle der nede og vil nok svare deg raskt.
Hvis pumpa er kjøpt hos Webzoo vil du få en ny termostat av de. De sendte en ny en til meg.
Håvard Midtdal
Tror det beste er å ta det direkte med Eheim i Tyskland. De har tatt dette alvorlig. Hverken Zoomiljø eller Webzoo har gitt til kjenne at de har vært klar over denne produksjonsfeilen. Du kan sende en mail til: eheim.service@eheim.de De er profesjonelle der nede og vil nok svare deg raskt.


Hva er status i denne saken? Har du hørt noe om erstatningsansvaret eller?

Jeg har vært borti det samme som deg, men har enda ikke fått endelig svar om hva jeg får dekket hos butikken jeg kjøpte det hos (Akvasia).
Jeg reklamerte 9.9.07 , som du ser går tiden!
Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap