Perletrekantdrama

Har fått tre vaksne perleguramiar, ei dame og to herrar. Etter nokre dagar med tilvenning er det blitt så mykje liv med desse at dei andre fiskane helst gøymer seg:

-Herre nr 1 fer etter herre nr 2 og nappar etter han - og gjer likeeins med dama. Innimellom spilar han seg opp med breisida til til dei to andre
-Herre nr 2 fer etter dama og nappar ho. Spiler seg ikkje opp for dama.
-Dama er ikkje lukkeleg, men gøymer seg under ei rot...

Eg hadde jo planar om å få tak i ei dame til, eller sjå om to av desse dannar eit par og ev kvitta meg med den andre mannen, men no er det så vilt (spesielt etter dei fekk mygglarvar i kveld) at eg kanskje må gjera noko raskt. Har ikkje erfaring med at perleguramien var så aggressiv - eller er det det dei er? Tek svært gjerne imot gode råd.
Har ikke hatt disse selv, men har lest at hannene kan være ganske agressive under lek. Med to hanner i karet er det kanskje ikke så rart at det blir noe krangling. Begge hannene vil vel ha dama for seg selv og krangler med hverandre samtidig som de begge er etter hunnen.

Nå er ikke disse kjent for å være så kresne på partner så hadde jeg vært deg ville jeg bare fjernet den ene hannen. Masse gjemmeplasser til hunnen sørger for at hun kan få fred når hun trenger det. Les om fiskene i basen og søk litt på forumet så finner du mye informasjon om disse.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap