Varmekolbe til 29 l kar?

Skal skaffe varmekolbe til vårt lille 29 liters kar, men lurer på hvor mange watt den skal ha? Ser på aquazoo at det er mange forskjellige, men aner ikke hvor mange watt jeg trenger i det lille karet. Var nettopp på en Buddy-dyrebutikk og der skulle de ha 299 for en slik varmekolbe, og der stod det hvor mange liter den passet til. Fant ikke det her på aquazoo..

Håper noen kan hjelpe meg.

Line
Plussmedlem
25W holder til 29 liter.
Har inntrykk av at denne er godt likt .
Ellers skulle vel en 25W holde ja
Ok. Tusen takk for hjelpa!
Har selv ikke sansen for aquastabil sine kobler, og hadde selv valgt en 25W kolbe fra Jager
Hm. Hva er det du ikke liker med aquastabil sine da Frank? Tenkte å bestille den, men om det er noe som ikke er bra med den så bør jeg vel revurdere dette. Det er jo til en 29 liters, ikke så mye vann som skal varmes opp da..
Line
Hm. Hva er det du ikke liker med aquastabil sine da Frank? Tenkte å bestille den, men om det er noe som ikke er bra med den så bør jeg vel revurdere dette. Det er jo til en 29 liters, ikke så mye vann som skal varmes opp da..

Jeg har slitt med ustabile temperaturer, og relativt kort levetid på disse (inntrenging av fukt som ødelegger den).
Hadde engang i tiden kun slike, men har forlengst byttet til Jager i samtlige kar.
Det er riktig som Frank sier, den går i stykker pga fuktighet. Den skal ikke dekkes helt av vann, mye styr for å passe på det hele tiden - jeg fyller kaldt vann i karet (bruker lang tid ) og da måtte jeg passe på å holde kolben i vann - for den ryker om den ikke står i vann. For vidre å heve den etterhvert som det kom vann i karet.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap