Midtunzoo 10/11 07

Har i dag vært på midtunzoo, og det var for å kjøpe fiskemat og kanskje fisk.
Første eg ser når eg kommer inn i akvarie avdelingen er 20-40 små akvarier (maks 5 liter) med kampfisk.
Mesteparten så ut som de holdt på å dø.
Alle de andre akvariene var overfylt.
Ganske dyrt å, 80kr for en artemia sil.
Kom ut med en rot som flyter, artemia sil, fiskemat og en dårlig følelse etter kampfiskene.

Og hva sa betjeningen når du gjorde de oppmerksom på dette?
skulle nok ha gjort det
Men tenker ikke sånn akurat då
Det er jo akkurat det du må gjøre! Alle trenger ris og ros for å få vite hva vi som kunder er misfornøyd og fornøyd med.
Steffen_93
skulle nok ha gjort det Men tenker ikke sånn akurat då

Regner med du gjør det på mandag da :P
Bor no ca. 30 min fra der så jeg tror ikke det.
Sender kanskje en mail
Har du hørt om en innretning som ble oppfunnet av Graham Bell? ;D
Inaktiv bruker
Det har jeg--tror han jobber hos Nokia--unnskyld,kunne ikke dy meg..
'*LER*
Jeg var der i gårkveld... Da var ikke karene overfylt og etter det jeg mener å huske er det vel ikke fiskelevering til dem om lørdagen. Midttun har et jevnt sig med kunder hele tiden så de må nok ha litt i karene sine. De er også en av få butikker som jeg har sett at fisken faktisk går i karantene før de selger dem. Kampfiskene vil jeg ikke uttale meg om men det er vel ikke eneste sted hvor de står til utstilling i små kar.
Steffen_93
Bor no ca. 30 min fra der så jeg tror ikke det. Sender kanskje en mail

Hva vil du oppnå?
At butikken skal bli bedre og fiskene der ha det bedre, eller bare generell skittkasting?

Er det det jeg håper det er kontakter du butikken via tlf, spør etter butikksjef og legger fram dine synespunkter på en rolig og saklig måte.
Gjerne underbygget med faktaopplysninger.

Er det generell skittkasting strenger jeg tråden.

Hadde vært kjempeflott hvis du kunne komme med tilbakemeldinger hit hva butikksjef sa, hva du sa osv.
Kjempeflotte erfaringer for andre som så gjerne vil bidra til å høye kvaliteten på butikker i Norge.
Steffen_93
Første eg ser når eg kommer inn i akvarie avdelingen er 20-40 små akvarier (maks 5 liter) med kampfisk.

Dersom det er bare 1 hann i hvert kar, fortjener butikken honnør, etter min mening. Ikke alle butikker som gir kampfiskene sine så stor plass.
det var vel ikke 5 liter kanskje mer ca 3.
Det var ikke selve akvariene eg var ute etter, men tilstanden til fiskene.
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap