Fler tetra?

jeg har 110 l med røtter planter og 14 corydoras 14 svart neontetra og 2 sommerfugl ciklide kan jeg ha flere tatrar? det er litt "tomt" i karet, eller skal jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente på at fiskene skal bli større.. coryene mine er sky og er somregel ute av syne, ciklidene er ikke så aktive holder seg mest i bunn område. takker for innspill=)
Om du har ett godt filter og vannbytteregimene under kontroll, ser jeg ikke noe problem med å utvide stimen med sort neon.
takker for svar hvor mange kan jeg evt utvide med? coryene er jo aktive da men ikke når jeg ser på de=) hehe, har et fluval 3+ (eller 4+) litt usikker det koste 500 kr vet jeg. bytter vann 1-2 ganger i uken, stabile vann verdier.
hvor mye kan jeg utvide den med da f.eks?
Jeg vet ikke hvor stor sort neon er, men om du øker til 25-30 totalt er sikkert ikke verdens undergang. Jeg hadde 20 rødmunnstetra i min 125l, disse er nokså aktive og litt størrelse på, og det var passe, men vil tro sort neon er mindre!? Andre får rette meg.
En stim på 30 bør slett ikke være noe problem. Husk forsiktig fôring den første tiden, slik at du ikke får en krasj på grunn av noe mer belstning i karet

Har i 150litern 9 coryer, og 50 glødebåndstetra (+ litt anna småtteri), uten problemer. Og her er det ei svær rot på 15-20 kg som tar opp en tanke plass :p
Glødebåndstetra er jo en smule større enn S.neon, og driter deretter.

Forskjellen ligger i at jeg har 80-90 ganger så mye filterkapasitet som deg
hehe okay da blir det flere tatrar synes disse gjør seg flott i kar. ja har jo tenkt tanken på utvendig filter men da jeg bare har attføring å leve på så blir det ikke råd=P knapt nok råd til fisken hehe. har også en ganske stor rot men ikke på 20 kilo kanskje 8kg veier den tung er den. takk for svar alltid hyggelig=)
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap