en sjelden betta

Inaktiv bruker
løp til moss--de har fått inn betta pi! hurra
se fiske basen

Ikke så sjælden endda , jeg har en del gående af eget opdræt og har leveret til Credo. Her er et billede af legende pi..en herlig men ret stor betta, mine nærmer sig 15 cm!
Inaktiv bruker
Torben Lyng
Ikke så sjælden endda , jeg har en del gående af eget opdræt og har leveret til Credo. Her er et billede af legende pi..en herlig men ret stor betta, mine nærmer sig 15 cm!

De var flotte!
smukke......
Ja de er fine

Hvordan er det gået med dine?

Du får lige linket til Jesper Thorups side hvor jeg har en opdrætsartikel liggende:

http://www.fishbreeding.dk/frame.html

En virkelig sjælden betta er fx renata, jeg har et par som jeg fik op fra Holland, de er i gang med mundrugning nu.
Hei
kan du kjøpe 2 stk te meg? en jente og en gutt? og så sender du dem i sommer tida? eg betaler deg på forskudd
Kan vel ikke sende de..? :O
Ikke med posten iallefall :P
hej Cicilie

Jeg må nok afslå dit købsønske, B renata er så sjælden og vanskelig at de unger jeg har og eventuelt måtte få kun skal ud til erfarne bettafolk.

Mit par er formodentlig det eneste i Skandinavien, jeg har yngel af dem lige nu , men blot få.

men det glæder mig da at der er folk som interesserer sig for en fiskegruppe som ikke er så udbredt.

Men tag kontakt til Vemund i Oslo eventuelt Cecca!
Malin.P
Kan vel ikke sende de..? :O Ikke med posten iallefall :P

Nej , det er ulovligt at sende levende dyr med posten i Danmark sandsynligvis også i Norge
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap