Catfish bones

Sjekk denne linken.

Utrolige bilder av skjelettene. Fasinerende greier

Animeringsfilmene er skikkelig tøffe
Ser for meg ichtyologene som sniker seg rundt i mørke sykehusganger om natta for å tjuvlåne utstyret
Håvard Støre Andresen
Ser for meg ichtyologene som sniker seg rundt i mørke sykehusganger om natta for å tjuvlåne utstyret:)

Tenkte på det samme, her har det skjedd noe natterstid. Uansett så var dette høyst fornøyelig. Fadern noen av mallene ser ut som vampyrer med de to beinene i nesepartiet .
De er flotte

Kom tilfeldigvis over sia da jeg googlet L264 L. josemalai. Kjøpte 10st i går

Da har du vel en 720 som skal til pers . Skikkelig flotte maller, men 20-25 cm blir for stort for mine kar.

Måtte investere i UV-filter i dag. Contradens yngelen dør som fluer 2-3 dager etter de har kommet ut av hulen. Har fanget de inn i yngelboks, men det ser ut som det er noe bakterielt som angriper de. Har mistet bortimot 30 stk til nå. Har 5 igjen og ingen har død de to siste døgnende så man kan jo alltids håpe at de klarer seg.

Hannen ligger på en eggklase igjen så får vi se om UV-filtreringen hjelper
Tøffe bildre ja, og en arrtig side.

Lepora i Leporacanthicus er gammel gresk og betyr kanin, dette grunnet de to store tennene i Leporacanthicus.

E
Uffda Geir! Contrandensene gjør det sikkert bedre i neste runde. Tipper at den bakterielle greia rett og slett er uflaks. Jeg er forøvrig ute etter den arten, så du må gjerne sende meg pm eller mail når det blir aktuellt å selge unna noe. Eventuellt kan vi bytte i H. zebra i sammenfallende verdi om du ønsker.

Leporacanthicus fiskene er utrolig tøffe. Tror jeg vil abbonere på hele serien Særlig L. j, L. t og L .g Dem har størrelsen som Hypancistrusartene mangler. Dette gjør dem flottere å se på i litt mellomstore akvarier.
Geir Kristiansen
Da har du vel en 720 som skal til pers :-). Skikkelig flotte maller, men 20-25 cm blir for stort for mine kar.

Dem blir egentlig ikke så store. Tror de færreste blir over 15 i standard lengde. Dette betyr i praksis at dem kan holdes i 70-160 liter i følge mine "mål". Dette er såklart subjektivt.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap