Aquamanias

Bestilte pumpe på aquamanias for ca. 14 dager siden. Har enda ikke fått mail for godkjenning av orderen. Normalt?
Vil gjerne vite om det har tatt så lang tid til noen andre som har mottatt
varen(e) før jeg ringer
Synes det var litt vel lenge jeg da. Men???
Han sender ikke ut ordrebekreftelser på email, og har aldri gjort det. Det har imidlertid aldri skjedd at jeg ikke har fått det jeg skal ha

Husk at han driver nettbutikken sin på fritiden, og tar all jobben med den etter at han kommer hjem om ettermiddagene. Så vi får kanskje tilgi at han ikke har dette med email innbakt i ordresystemet, med de hyggelige prisene han har
hvilken pumpe er det snakk om da?
hvis det er tetratec utvendig,så tar det litt
tid.
Da dette ikke er noe han har på lager,må bestilles!!
Jeg fikk denne beskjeden for to dager ihvertfall...
Sendte da en mail tibake ang noe småting jeg hadde bestillt
har enda ikke fått noe svar enda...(dette er for dårlig)
Dette er mine erfaringer ihverertfall håper ikke alle andre
har det på samme erfaringer?
Jeg siterer fra forsiden til Aquamanias:
"Da ordrebekreftelse funksjonen i nettløsninga vår ikke virker helt som den skal, har vi valgt å kutte ut å bruke den inntil videre. Bestilling gjøres på vanlig måte og den vil bli behandlet.
Hvis det er noe varer som haster f.eks medisin, så ber vi om at det blir skrevet i kommentar feltet eller send en mail til oss. "
Det er ikke snakk om den pumpen nei Den jeg bestilte var det mange av på lager
Green
Jeg fikk denne beskjeden for to dager ihvertfall... Sendte da en mail tibake ang noe småting jeg hadde bestillt har enda ikke fått noe svar enda...(dette er for dårlig) Dette er mine erfaringer ihverertfall håper ikke alle andre har det på samme erfaringer?

Eh, leste du innlegget til Mona? Mannen driver faktisk butikken på fritiden og har ikke en masse ansatte til å jobbe for seg, man kan dermed ikke forvente at det sitter noen klar til å svare på e-post på dagen. Aquamanias yter en kjempeservice og har i tillegg gode priser. Jeg har opplevd at andre nettbutikker med langt flere ansatte osv ikke engang sier ifra om at ting ikke er på lager, men sender en annen vare istedenfor uten et ord om det, og som heller ikke svarer på e-post på 4 måneder (og ikke tror jeg de noensinne blir å svare heller, til tross for gjentatte påminnelser fra min side). Ærlig talt synes jeg det er ganske kjipt av deg å klage etter såpass kort tid (helg er det og...), når man tenker på at all jobben med denne butikken gjøres på fritiden... Jeg har forøvrig opplevd å få svar på e-post samtidig som det var opplyst om at e-poster ikke ble besvart pga ferie.

Når det gjelder ordrebekreftelser står dette på forsiden:
aquamanias.no
18.10.07 - Info om ordrebekreftelse og mail henvendelser. Da ordrebekreftelse funksjonen i nettløsninga vår ikke virker helt som den skal, har vi valgt å kutte ut å bruke den inntil videre. Bestilling gjøres på vanlig måte og den vil bli behandlet. Hvis det er noe varer som haster f.eks medisin, så ber vi om at det blir skrevet i kommentar feltet eller send en mail til oss.

EDIT: Ojsann, der var Dyrehagen raskere enn meg.
Nettbutikk med bedre service skal man lete lenge etter.
Det kan riktignok ta opp til en uke fra ordren er lagt inn til du får svar på at den er behandlet og sendt. Sendingen dumper da ned i postkassen dagen etter.
Mine ordre den siste tiden har gått kjapt, og med tanke på at det er en fritidsgeskjeft mannen bak driver, er det en av de bedre butikkene med svært hyggelige priser.

PS! Smørbukkarameller følger også som regel med
Hehe, ja. Forrige gang jeg bestilte gikk det ganske raskt, men han har det vel litt travelt i disse tider da Det fulgte med smørbukk til meg også! Kjempegreier for oss godterimumser :P
Bestillte også en del varer for ca 14 dager siden. Men har pratet med han og han har veldig mye å gjøre om dagen + at en del ikke er på lager!
Judosola
Eh, leste du innlegget til Mona? Mannen driver faktisk butikken på fritiden og har ikke en masse ansatte til å jobbe for seg, man kan dermed ikke forvente at det sitter noen klar til å svare på e-post på dagen. Aquamanias yter en kjempeservice og har i tillegg gode priser. Jeg har opplevd at andre nettbutikker med langt flere ansatte osv ikke engang sier ifra om at ting ikke er på lager, men sender en annen vare istedenfor uten et ord om det, og som heller ikke svarer på e-post på 4 måneder (og ikke tror jeg de noensinne blir å svare heller, til tross for gjentatte påminnelser fra min side). Ærlig talt synes jeg det er ganske kjipt av deg å klage etter såpass kort tid (helg er det og...), når man tenker på at all jobben med denne butikken gjøres på fritiden... Jeg har forøvrig opplevd å få svar på e-post samtidig som det var opplyst om at e-poster ikke ble besvart pga ferie.

At Aquamanias er en glimrende nettbutikk er det vel ingen tvil om, men det er kanskje ikke alle som vet at butikken blir drevet på fritiden.

Jeg syntes det burde være lov å lure på hvor varene blir av når det er gått 14 dager uansett om butikken er drevet på fritiden eller ikke.
Jeg tror neppe akvarienettbutikkene er de eneste butikkene som opplever en enorm pågang i desember. Folk ønsker seg jo akvarieting til jul også

For eksempel:
Jeg forsøkte å komme i kontakt med Expert i en hel uke her forleden, da luftavfukteren min sluttet å avfukte... ikke akkurat bra. De tok rett og slett aldri telefonen. Da jeg troppet opp i butikken personlig, var jo forklaringen at "det er jul og vi har så mye å gjøre, har ikke tid til å ta telefonen".

Å svare på telefoner og email tar mye tid, og kanskje nettbutikkene jobber vettet av seg nå med å pakke og få sendt ut så mange ordre som mulig istedenfor å bruke flere timer i telefonen hver dag? Eller på å besvare email, der hver enkelt vil vite hvor akkurat DERES viktige pakke/ordre er akkurat nå? (joda alle mener at deres henvendelse burde besvares først...)

Jeg regner meg selv som en nokså kravstor nettshopper. Krever email svar, skikkelige ordresider, sikker visabetaling, rask utsending osv. Men man må ta det litt alt etter hvilken side man er på også. Noen folk her er jo LITT vel utålmodige.

Jeg krever raskere respons av CDON.com enn av Aquamanias liksom. CDON har en drøss med svensker som bare sitter der og svarer på mail, mens han andre må drive å pakke en drøss med esker og kan ikke sitte og svare umiddelbart. Klart at det ikke er ideelt, men vil vi ha bra utvalg med butikker i en spesiell hobby så kan vi ikke klage. Er ikke mange hobbyer som har så bra utvalg i landet.
Jeg er også svært fornøyd med Aquamanias.

Da jeg virkelig hadde bruk for Esha medisiner og fryktet det ville kunne ta for langt tid å få de så ble de sendt så raskt som det i det hele tatt var mulig fra mitt bestillingstidspunkt. Medisiner og regning i samme pakke (og de kjekke karamellene) så jeg fikk medisinert så fort som mulig. Så en stor takk fra meg der. Ellers så kan man vel si at man får det man betaler for,men her er det da ikke kvaliteten som får gjennomgå av de lave prisene men muligens litt sen levering til tider. Og det er absolutt noe man burde kunne leve med når man handler med så flotte priser

Ellers så er jeg fornøyd med Tropefisk.no da jeg synes de også leverte varer raskt,de hadde også lagt nedi de rare skumgummi figurene i esha vitaminene for å sikre de best mulig.

Minst fornøyd er jeg med Webzoo da de aldri svarte på en mail med spørsmål anngående et produkt jeg hadde en viss interesse for. Ingen big deal og jeg purret heller ikke på svar. Eneste grunnen til at jeg skriver minst fornøyd med er på grunn av at Tropefisk.no og Aquamanias har lagt lista ganske høyt. Og da med tanke på at Aquamanias drives på fritiden så vil jeg mene det er ganske bra gjort å prestere såpass service
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap