utvendig filter med innebygget termostat

Inaktiv bruker
koster de skjorta?
eller finns noen rimelige som fungerer bra,,
er lei av stygge termostater som tar plass
rart det ikke finnes en dekorasjons stein med varme element?
eller gjør det....
De fleste modellene til Eheim kan leveres med integrert varmeelement.
Dette koster selvsagt mer enn ett reint filter, men er etter min mening en vurderingssak om en vil spandere på seg.

Fordelenw er:
Får vekk varmekolben.
Varmeelementet har en vesentlig lengre levetid enn det meste av kolber, og en kan derfor faktisk tjene på at en går for integrert varme.

Fortell hvor stort karet er, så er det lettere å komme med råd ang hvilken modell som passer.
Inaktiv bruker
Frank Angell
De fleste modellene til Eheim kan leveres med integrert varmeelement. Dette koster selvsagt mer enn ett reint filter, men er etter min mening en vurderingssak om en vil spandere på seg. Fordelenw er: Får vekk varmekolben. Varmeelementet har en vesentlig lengre levetid enn det meste av kolber, og en kan derfor faktisk tjene på at en går for integrert varme. Fortell hvor stort karet er, så er det lettere å komme med råd ang hvilken modell som passer.

karet er på 180 liter...
Jeg hadde selv gått for Eheim 2126 med ett kar i denne størrelsen.
Om lommeboka er skikkelig på gli, er 2128 hakket bedre\ større\ (dyrere...)

Om du er raka fant, og ikke orker å samle tomflasker i flere år fremover for ett filters del (;P), kan Eheim classic 2315/2317 være ett alternativ.
Jeg vet ikke om noen som har dette lagerført her til lands, men det trenger jo ikke å bety annet enn at jeg ikke vet alt
Hydor har et par eksterne varmere. 200 og 300 watt. Hvor bra de er vet jeg ikke.
Polar
Hydor har et par eksterne varmere. 200 og 300 watt. Hvor bra de er vet jeg ikke. [URLBLOCK1]
Hydor er desverre kjent for alt annet enn at filtrene er spesielt bra
Tilfeldig bekjentskap
© Karen Hansen
Reklame for plussmedlemskap