Steffen sin Akva tråd xD (side 3)

Tror eg skal selge guppyene mine en gang og bytte de ut med VF, har plutselig begynt å like VF fisk
Så bytte ut Palettene mine med VF, de har fått nye unger no
Har byttet Ut pærene i guppy karet med spare pærer, mye bedre lys og 5,55555555 osv. ganger mindre strøm ^^
Flyttet tilsammen 4 reker fra 45 literen til 13 literen, har bare funnet en stor reke til, altså 5, så kor e resten, fant en uten for karet for en goo-d, god stund siden, død seff ^^
Har en million små reker i 45 literen og, dvs. ca 15+ ^^
Skal til Oslo i morgen, besøk til min søster, og der skal eg kjøpe 7 Cory, metallpansermaller, Må bare skaffe meg en isopor kasse i oslo til frakt, det er jo 8 timer bil
Kanskje på tide med en oppdatering :p
Nå trengs en oppdatering her
Har kjøpt nytt akvarie: Juwel Rio 180 for 1300kr, skulle egentlig ha 1000kr med det var så fint PS. med skap uten vannskader og det var 5 år :-O
Tømt 54 litern og den ene 13 literen.
Flyttet 250 literen inn på rommet mitt, skal gi vekk/selge alle guppyene til en venninne av mamma snart.
Skal kjøpe en pumpe på 2400 l/t og en 50x50x10 filtermatte, og lage filter vegg i 250 literen.
Har flyttet mer Javamose i 13 literen, har sett en gravid reke for en god stund siden.
Skal på Biltema og kjøpe 2 sekker med den største blåsesanden og ha i 250 literen.

Var det alt?? Se om det er noe mer eg skal :P
Skal sikkert på biltema i morgen
Skal kjøpe 2 sekker sand som blir 7 cm sand over hele karet
Då skal eg plante Sverdplantene mine som står i et glass i 250 liter i sanden :P Har ikke en CM sand no
SÅ blir det jo å kjøpe noen cory ettervært samt nye maller
De kommer etter eg har fått opp Filtervegg og alt det :P
var på biltema i går og kjøpte 2 sekker sand
har bare brukt en :P
litt uklart vann men
Du holder på ser jeg 180l har jeg ikke hørt noe om, men gratulerer
180L :P hehe har ikke skreve så mye om den var innpå tråden og skulle skrive flere ganger men endte opp på rubikk og forum så fikk ikke skreve hehe xD
en guppy har dæva så det egentlig i går men den var litt i livet så den bare gikk der til i dag tidlig.
en kompis av meg skulle selge akvariet og spurte meg om eg ville ha det en eller annen dag, fredag kanskje, men no skal han ha det til hamsteret sitt :P
så eg skal få alle fiskene og planter, og det til akvariet hannes, 6 fisk ^^
molly, sebrafisk og en til
fiskene var som følge: 1 neontetra, 1 black molly, 1 platy, 2 seilfinne molly( 2 kjønn tror eg), 2 sebrafisk.
no må eg hive plantene eg fikk oppi :-o de hadde eg glemt ^^
PS, de går i karantene i en 54 liter
Skal me se på utsyret vi fikk med
1stk 7pak med nærings kuler med 4stk i, 1stk Tetra Ph Test, 1stk Tetra No2 test, 1 stk dH + 1/2, 1stk GH + 1/10, 1stk easy balance 1/2 og 3stk sera et eller annet
To av sneglene mine har dæva
Fiskene har spist på de og sånt så.....
Jeje, har flytta guppyene som eg flyttet til 13 liter tilbake no, og fisken eg fikk går i karantene kar og er veldig fine Har en han og en hun sebrafisk og kanskje en hun og en han seilfinne molly
Hey har fått Ancistrus egg no, se mer på egen tråd
To av ancistrus eggene har klekkt , disse har komt ut av hulen på en måte og lå foran hulen, så eg tok de i et fødekar(flytende) og no har de klekkt
Men de i hulen har ikke klekkt, men de klekker vel i morgen
Er det folk som ser på denne tråden eller :P
Jeje uansett, så har eg oppdatert, eller startet på nytt hjemmesiden slettet alle sidene untatt Santos og missy siden og Lagt inn 250 literen, 45 literen og 13 literen. Stikk innom og Legg igjen en Hilsen
gratulerer med yngel.
der ser du....det er folk her
Hehe :P
Hvis du går inn på siden min, og innpå Akvastabil 250 så finner du bilder av yngelet
mulig jeg er blind men jeg så ikke noe yngel.
nei de er jo kamuflert
fant dem.
jeg så på profilen jeg og tenkte ikke på hjemmesiden
hehe
Har solgt 10 Palettciklide yngel no nettopp for 70kr til Aram A
Har vel 10 stk igjen
Siden min er oppdatert no Stikk innom og legg igjen en beskjed
Får ganske sikkert jobb på drotningsvik zoo når de har byggd ut
Så skal eg selge fiskene mine (palettyngel osv. til samme Zoo 10,- stykke
så har eg flyttet det 3. kullet fra palettkaret til 250 literen, når de skulle oppi 250 literen telte jeg de med å ta de i et føde kar, så ta de med håven og skrive opp hvor mange de var i håven :-/

Pulje 1 = 2 4 4 4 3 2 1 2 6 = 28
Pulje 2 = 8 4 10 10 1 = 33
= 61 + en som ikke klarte seg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap