Fiskesammensetning og mengde
Planen var å ha kileflekkrasbora (7) og otocinclus (5) sammen med 3 guppyer i 96L, men så ble det bråk me guppyene da.
Den ene damen drepte den andre, sinnataggen går nå alene med 2 tigersnegler i 22 L. Hun får være der til hun føder, hun har vært smellfeit i lang tid nå.
Puttet i 2 indiske kloreker for å få bukt med pestsneglene, disse ser derimot også ut til å være effektive stylister, halen til stakkars Ari (guppygutt) har fått gjennomgå i det siste.
Så da tenkte jeg at det kanskje var like godt å la guppyene flytte og evnt ta inn noen andre beboere som ikke har store flotte haler....
Noen tips til sammensetningen?
Hvordan er det med mengden av fisk? Jeg er veldig usikker på hva som er "passe" og hva som er for mye....
Har rådasand 0,8-1,2 i akvariet og en rot med litt mose på.
Fire anubiasplanter og noen andre jeg ikke husker navnet på, det står på "Min side".
Ph er 6,8 og gh 5. Temp 24 gr C
Den ene damen drepte den andre, sinnataggen går nå alene med 2 tigersnegler i 22 L. Hun får være der til hun føder, hun har vært smellfeit i lang tid nå.
Puttet i 2 indiske kloreker for å få bukt med pestsneglene, disse ser derimot også ut til å være effektive stylister, halen til stakkars Ari (guppygutt) har fått gjennomgå i det siste.
Så da tenkte jeg at det kanskje var like godt å la guppyene flytte og evnt ta inn noen andre beboere som ikke har store flotte haler....
Noen tips til sammensetningen?
Hvordan er det med mengden av fisk? Jeg er veldig usikker på hva som er "passe" og hva som er for mye....
Har rådasand 0,8-1,2 i akvariet og en rot med litt mose på.
Fire anubiasplanter og noen andre jeg ikke husker navnet på, det står på "Min side".
Ph er 6,8 og gh 5. Temp 24 gr C
Postet 01.12.07 kl 23:26
Postet 04.12.07 kl 13:09
Postet 05.12.07 kl 22:25
Ingen dum ide Tante Atsrid
Har vært en tur på AquaZoo å ble voldsomt sjarmert av 3 stk corydoras leopardus, så de ble med hjem!
Var kun de 3 som var igjen der men kunne tenke meg 2 til, evnt 1, men blir det for trangt på bunnen?
Ottoene tar jo ikke store plassen og klorekene ser jeg skjelden noe til...
Guppyen blir byttet ut med 2 kileflekkrasbora, ble rotete med så mangen arter
Har vært en tur på AquaZoo å ble voldsomt sjarmert av 3 stk corydoras leopardus, så de ble med hjem!
Var kun de 3 som var igjen der men kunne tenke meg 2 til, evnt 1, men blir det for trangt på bunnen?
Ottoene tar jo ikke store plassen og klorekene ser jeg skjelden noe til...
Guppyen blir byttet ut med 2 kileflekkrasbora, ble rotete med så mangen arter
Postet 10.12.07 kl 00:21
Postet 10.12.07 kl 00:26
Postet 10.12.07 kl 22:34
Postet 11.12.07 kl 21:48