C113

Jeg er så heldig å få inn 10stk C113

Karet er satt opp, å jeg gleder meg stort.

Dette er nok di første som kommer til Norge?

[External Image]
De der var lekre! Heldiggrisen

Håper du kommer med bilder når fiskene er kommet i hus.
Kommer i hus på Fredag kveld/natt. Så bilder kommer på Lørdag tenker jeg
Tante Astrid
Gleder meg :)


Kan ikke si jeg gruer meg akkurat

Her er karet di skal gå i, oppgradert litt ifta siste bilde.
[External Image]
Vanskelig å se ut fra bildet, men er det litt rom under rota? De liker jo ofte litt "tak" over hodet når de hviler seg
Tante Astrid
Vanskelig å se ut fra bildet, men er det litt rom under rota? De liker jo ofte litt "tak" over hodet når de hviler seg ;)


Er nok litt ja. Nå har jeg litt over 30 arter coryer, så vet nok hva di trenger

Her er noen
Ja, da skal jeg ikke forsøke å belære deg Sjekker jo ikke slikt før jeg skriver vet du

Skal prøve å ikke være misunnelig, men det er vanskelig når du kommer med så fristende bilder. Har trilineatuser selv og noen flere coryer blir det nok ikke med det første så jeg får "snylte" på dere andre og sikle over bildene som legges ut
Tante Astrid
Ja, da skal jeg ikke forsøke å belære deg ;) Sjekker jo ikke slikt før jeg skriver vet du :D Skal prøve å ikke være misunnelig, men det er vanskelig når du kommer med så fristende bilder. Har trilineatuser selv og noen flere coryer blir det nok ikke med det første så jeg får "snylte" på dere andre og sikle over bildene som legges ut ;)


Det kunne ikke du vite Trilleneatus er fin den, selv har jeg mest sansynlig ekte Julii, og noen få andre arter
Her er litt.
Ja, liker trilineatusene mine, jeg. Plukket de ut blant fisker jeg ønsket meg mens jeg planla akvariet og hadde null peiling på artene. Spiller derfor ingen rolle at den er vanlig, de er spesielle for meg Liker spesielt at hvert individ har sine helt egne mønstre og er lett å skille fra hverandre.

Nydelige fisk du har altså! De øverste likte jeg spesielt godt! Er veldig glad i slike farger Tror ikke jeg har sett de før. Hva heter de?

Den i midten er vel julii? Finnes så utrolig lite bilder av denne arten. Tror jeg bare har sett to før. Til og med basen her viser bilder av trilineatus og ikke julii. Har hørt at de er ganske sensitive. Stemmer det?

Trillineatus er fin den
Di øverste er aeneus sp gold laser, den i midten er mest sansynlig julii, og den nederste er F1 aeneus ifra Trinidad.

Om julii er mere sensitive en andre, har jeg ikke hørt.
Dette akvariet til Birger A var veldig likt ditt akvarium.
Tilfeldig bekjentskap
© filathor@hotmail.com
Reklame for plussmedlemskap