Huff hvit prikk igjen:(

Men virker som jeg oppdaga det tidlig, så regner med at det går bra. Esha Exit er nå satt i gang i begge karene mine. Smitten har sikkert kommet da jeg har flytta fisk fra det ene karet til det andre, uten å legge merke til dette.
men virker som fisken har det veldig bra, selv om ei gammel fembåndsbarbe ikke så så alt for bra ut. Ser ut som den er hardets angrepet.

Skal bli spennende å se hvordan denne medisinen fungerer i forhold til mye annet jeg har prøvd.
Noen som vet hvor godt denne medisinen fungerer? Alle fiskene er friske å raske enda, selv om noen av dem har fått små hvite prikker på seg.
Dette er trolig markedets mest effektive medisin, uten at dette går på bekostning av daue bakterier, daue fisk, daue planter osv.

Finnes ett stort utvalg tråder om denne medisinen her på AF. Er vel ikke mange her som ikke er fornøyd med denne
hehe det høres bra ut Frank, oppdaget det i dag på noen få fisker i hvert kar, så håper dette går bra:P. Har brukt tetra et eller annet før og var ikke fornøyd med dette.
Har ingen erfaring med noen av produktene som her er nevnt, men jeg kjøpte nettopp et på dyrebutikken som de anbefalte der. Tysk merke; "Dr. Lang - heilmittel" mot hvitprikk. Har ikke klart å funnet noen som har erfaringer med dette merket. Noen her som har prøvd det? Ferdig med kuren idag. Veldig spent på om det har tatt knekken på "&%%#-skapen.

Håper kuren din virker og at fiskene dine får et langt og lykkelig liv:p
jeg har også hvitprikk
Hei.første gang jeg har fått hvitprikk og halvparten av fiskene er døde

jeg har brukt "fauna mor-P" i 4 dager,men ser ikke ut til at det virker.

Har noen erfaring med dette?Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..
Sharkbait
Har ingen erfaring med noen av produktene som her er nevnt, men jeg kjøpte nettopp et på dyrebutikken som de anbefalte der. Tysk merke; "Dr. Lang - heilmittel" mot hvitprikk. Har ikke klart å funnet noen som har erfaringer med dette merket. Noen her som har prøvd det? Ferdig med kuren idag. Veldig spent på om det har tatt knekken på "&%%#-skapen. Håper kuren din virker og at fiskene dine får et langt og lykkelig liv:p

Takker det håper jeg også:P. Får se i morra om det har blitt værre!
Begge medisinene det her etterlyses info om, er av typen jeg karakteriserer som mindre effektive, og til dels skadelige.

Begge disse medisinene er svært like Tetra sin medisin, som ikke kan sammenlignes med medisiner av høyere kvalitet.
hva gjør jeg nå?
hva skal jeg gjøre da?
kuren er over og 2 fisker har fortsatt prikker,men virker fine og aktive.

må jeg drepe dem?
En fortsetter kuren, om ikke alle er symptomfrie.

Det er slett ikke behov for å kverke fisk på grunn av en så enkel sak som denne parasitten
ok.da lar jeg posen henge der..

Har allerde mistet halvparten av fiskene og vil ikke miste flere.
Har nettopp tatt et vannbytte og for ikke lenge siden prøvde jeg å legge en agurkbit oppi.Det ble en suksess kunn litt av skallet var igjen.

takk for rådet.
Da har det gått 2 dager siden jeg avslutta behandlingen med Esha Exit, og ingen fiskedød:P. Fembåndsbarberen som var hardest rammet, har ikke en prikk på seg nå og lever i beste velgående.
Sommerfuglene har også overlevd uten problemer og dette var utrolig morsomt
Kan være at jeg var heldig og så dette sykdomsutbruddet tidlig og derfor det gikk så bra, men dette er den beste medisinen mot hvitprikk som jeg har prøvd iallefall, anbefales!

Tom Kristiansen
Kan være at jeg var heldig og så dette sykdomsutbruddet tidlig og derfor det gikk så bra, men dette er den beste medisinen mot hvitprikk som jeg har prøvd iallefall, anbefales!
Det er all grunn til å se kombinasjonen her. Tidlig inngripen med skikkelig behandling gir oftest de beste utsiktene for ett kortvarig problem
Virker sånn iallefall, for dette var jo en smertefri behandling hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Atle Abel Salvesen
Reklame for plussmedlemskap