Juwel rio 240 Oppgrader lys

Jeg lurte på om hvordan jeg kunne oppgrader min akvarium(har nå T5). vis jeg kjøpte en ny juwel lysarmatur og sette den inn i akvariet, hvordan dekker jeg lys som kommer ut mellom dem? for det er plater som henger på sidene som dekker toppen(orginal)
Forstår jeg deg rett i at du vil sette inn ennå en lyslist ala den som er i karet?
Dette er fullt mulig, du må da fjerne minst ett av lokkene for å få plass. Sjær til lokket, slik at det dekker til på toppen av karet.

Evt erstatt platene på toppen med ett helt stykke plate, f.eks aluminium.

Personlig ville jeg gått for ett helt stykke, kontra 3 deler med plast + 2 lyslister
Frank Angell
Forstår jeg deg rett i at du vil sette inn ennå en lyslist ala den som er i karet? Dette er fullt mulig, du må da fjerne minst ett av lokkene for å få plass. Sjær til lokket, slik at det dekker til på toppen av karet. Evt erstatt platene på toppen med ett helt stykke plate, f.eks aluminium. Personlig ville jeg gått for ett helt stykke, kontra 3 deler med plast + 2 lyslister :)


Ja det er riktig at jeg vil sette på ekstra lys.

Personlig ville jeg gått for ett helt stykke, kontra 3 deler med plast + 2 lyslister

Tror ikke at jeg kjønte denne med "kontra 3 deler med plast...."
Se for deg toppen av karet:
I dag har du ett plastlokk, ei lyslist, og ett plastlokk.

Seter du inn ei lyslist til, må du ha ett plastlokk, ei lyslist, ett plastlokk for å skjule glippa mellom denne og neste lyslist, osv.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap