Hej fra Danmark

Hejsa venner.
Flot side i har her!
Jeg er ny i dette forum og kommer fra Danmark.
Jeg holder og opdrætter forskellige Corydoras og rejer.
I kan læse i min profil hvilke arter jeg har.
Det er hoversageligt corydoras jeg vil skrive om.
Jeg håber i vil tage godt imod mig, for jeg vil bruge dete forum fremover.
Det samme for mig :o)
Christian og jeg er gode venner, her i Danmark, og vi bor i samme by, så vi kigger fisk sammen..

Jeg er også af nysgerrighed begyndt at kigge udenlands, i andre forums, og vi må nok give os i Danmark.. Christian og jeg er begge enige om, at vi er noget bagefter, for sikke et flot og fedt forum i har her!!

Jeg er stadig lidt blandet i akvarieverdenen, men har lidt Corydoras, rejer, maller og andet spændende
Se eventuel min fiskeliste her, på min hjemmeside:

Og velkommen skal dere være
Velkommen!

Kjempegøy med nye medlemmer, håper dere forelsker dere i akvaforum.no slik som alle vi andre har gjort.

Vennlig Hilsen Akvafil
Mange tak for den fine velkomst.

Det skal nok blive godt det her.
Vi "nørder" i hvert fald meget på de danske forums, men jeres norske forums ser helt unikt ud ;o)
Neimen hejsa Lihn!

Jeg er på AS også da jeg bor i danmark, men er fra Norge.
Det er godt nogle andre dansker kan se at de danske forum ligger langt tilbage iforhold til dette forumet
Ha ha..Hej Ina det var da utroligt..
En dansker mere...ren invasion her.
nej nu jeg skal nok være ordentlig.
tror jeg har set lyset i dette forum her..for som du siger Ina: de danske akvariesider har meget at lære.
hehe ja jeg har forsøgt og hinte nogle ønsker men de vil aldrig høre efter, men det får så være.

Spennende og se andre cory fantaster, de har vi mange af her så i skal nok få nogle gode disktioner og spænnende lesning
Inaktiv bruker
Lihn
Vi "nørder" i hvert fald meget på de danske forums, men jeres norske forums ser helt unikt ud ;o)

der er vi også,,hahaha,,Velkommen!
Det lyder rigtig godt :o)
Dejligt med en bekendt dansker her på siden ;o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap