Maling til å bruke på "heimelaga" innvendig bakgrunn?

Inaktiv bruker
Maling til å bruke på "heimelaga" innvendig bakgrunn?

Tenkte å lage noe hjemmelaga til nye akvariet mitt. Finner ingen som eg virkelig liker.

Men er usikker på maling?
Fant en som brukte denne:
Lady Akryl (div farger)

Meiner også at eg har sett at det finnes noe maling som kan takest på pangea rocky III etter en tid da eg kjøpte denne. Men finner selfølgelig ikkje igjenn siden.

Håper noen kan hjelpe
Jeg ville selv brukt samme maling, men kun om denne ble forseglet med giftfri epoxy. Dels for å hindre at malinga flasser, dels for å hindre at det slippes ut potensielle giftstoffer.
I artikkelsamlinga vår er det minst en artikkel som tar for seg dette med hjemmelagede bakgrunner.
Inaktiv bruker
Hvor får en kjøpt denne : giftfri epoxy?
Marte L
Hvor får en kjøpt denne : giftfri epoxy?
Det finnes flere alternativer.
Selv bruker jeg rescon mapecoat DV.
Her er oversikt over de som fører merket.
Tropefisk har Pangea maling i sort og sand farge. De er beregnet til å brukes til små reparasjonsarbeider eller steder på innv. bakgrunner der originalmalingen har gått av i et skall eller flak. Så dessverre fås disse bare i små 20 ml beholdere, men den er jo ikke så dyr så man kan jo kjøpe noen flasker uten å bli helt ruinert... (25 kr pr stk)

Marte L
Meiner også at eg har sett at det finnes noe maling som kan takest på pangea rocky III etter en tid da eg kjøpte denne. Men finner selfølgelig ikkje igjenn siden. Håper noen kan hjelpe :)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap