Kampfisk akvarie.

Er det noen steder som selger sånne kampfisk akvarie, alla det de har i vanlig butikk??? |_|_|_|_|_|
Hva mener du med kampfiskakvarium?
sånn at det er liksom et langt akvarie, og så e det skille vegger så går det vann gjennom hele tingen.
tenker på yngelet då, Han yngelet
Tror Islenks fikk bygd et slik. Kanskje du kan sende henne en mail (tror ikke hun er på AF så ofte).
Steffen_93
tenker på yngelet då, Han yngelet


Ok. Svein Antonsen (sannsynligvis Norges beste på kampfisk, og muligens en god del annen fisk og akvarieting) brukte/bruker isbokser som oppvekstkar for hannfisk. En liten plantekvast og vann i 2 liter vann, på et sted med en konstant temperatur på litt over stuetemperatur.
tenkte å ha en reol med ikea bokser /5 liter, skulle egentlig lage den for en 1 time siden men så hadde pappa brukt alle de matrialen eg skulle ha ( som eg sa et eg skulle ha, og at han ikke skulle ta) som ved

se bilde
Blir nok bra. Hvordan løser du det med pumpe og temperatur?
Vet ikke helt, Tenkte på å bytte vann då. og ha de innpå gjeste rommet og ha en ovn der :P
Tar i mot tips med glede :P
Eller går det jo an å legge slange fra akvariet til akvarie OSV. og heller lage trapes med rent vann oppe og beholder nede. så går vannet gjennom alt.
no ble eg plutselig våken så eg tror eg går ned i kjelleren :P
Prøver litt xD
har no tenkt litt og eg kan jo bare kjøpe beholderene og bare ha de på det bordet som e der
Så maler eg bakgrunn svart
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap