Mikroskopisk fisk

Vel,finnes dette? lurer av ren nysgjerrighet bare om noen fisk jeg ikke har hørt om kunne leve i 5,5 liter (tenker ikke på kampfisk) altså veldig miniatyr fisk=)
Hmm? du kan jo ha krystallreker eller noe da?
Killie trenger vell litt større plass.. hmm
Det finnes noen bittesmå rasboraer som kan gå, sånn som denne:
Gyrd
Det finnes noen bittesmå rasboraer som kan gå, sånn som denne: [URLBLOCK1]

Ikke i 5,5 liter. I tillegg er dette stimfisk, slik at man ikke bare kan ha 1, men flere. Jeg vet ikke om noen fisk man kan ha på så liten plass.
ok, jeg bare lurte av ren nysgjerrighet, har hatt kirseber reker i denne boxen men flyttet di over i 110 litern=) tenkte å ha krystall reker med tid å stunder men har skiftet filter matriale og de rekene er litt dyre i butikk så jeg venter jeg litt med til evt mild været kommer=)
Dyrehagen
[QUOTE=Gyrd]Det finnes noen bittesmå rasboraer som kan gå, sånn som denne: [URLBLOCK1]

Ikke i 5,5 liter. I tillegg er dette stimfisk, slik at man ikke bare kan ha 1, men flere. Jeg vet ikke om noen fisk man kan ha på så liten plass.

På Dahls i moss har de chillirasbora gående i en slik dam på disken... Innbiller meg at størrelses messig blir det samme som å ha en stim piraya i en 250 liter?

Ofte er det slik at mange kan finne på å putte en paroonhai i en 700 liter, men det blir ikke like uglesett som å ha småfisk i småkar, selv om det er i samme størrelses orden når det gjelder fisk/kar... Killifisker kan yngle og leve i i en dam etter et elefant-tråkk...
i elefant tråkk? må bare spørre,koss kommer di seg dit?
Eggene tørker inn og overlever i jorda til de klekker ved neste regntid
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap