Førjulsgåve til plussmedlemer

Plussmedlem
Ein ny viktig funksjon er no på plass for plussmedlemer:

Dersom du er plussmedlem har du no høve til å slette innlegg skrive av andre i din personlege akvarietråd og i kommentarar til annonsar/akvarium!
Du blir altså din eigen moderator!

Du får samstundes høve til å endre dine kommentarar og innlegg i personleg akvarietråd og annonsar/akvarium uansett kor lang tid det har gått sidan innlegget blei lagt inn.
Inaktiv bruker
kjempeflott!
har sikkert en del ,,lure ,,kommentarer -way back,,hehe
Plussmedlem
molle
kjempeflott! har sikkert en del ,,lure ,,kommentarer -way back,,hehe

Det er dessverre berre kommentarar på akvarium og annonsar som du sjølv har registrert som du får høve til å endre/slette kommentarar til.
whor blir man plus medlem koster det penger?
Holger Lockertsen
[QUOTE=molle]kjempeflott! har sikkert en del ,,lure ,,kommentarer -way back,,hehe

Det er dessverre berre kommentarar på akvarium og annonsar som du sjølv har registrert som du får høve til å endre/slette kommentarar til.

He...he... "Solgt" .... "Ikke solgt".... "Solgt"... Hmm... hva var det igjen!?
Hva sier "revisor" til dette her da!
Takk Holger, det er fint å kunne rydde litt
Rune Raffel
whor blir man plus medlem koster det penger?

Se lite bilde øverst til høyre, der står det "Bli pluss-medlem". Der ligger info om priser mm også.
Altså , akkurat nå kan jeg slette innlegg i andres personlige tråder.. Det er vel ikke meningen? :P
Chillax
Altså , akkurat nå kan jeg slette innlegg i andres personlige tråder.. Det er vel ikke meningen? :P


Du kan ikke det, selv om nedtrekksmenyen står der. Prøv, skal du se
Det popper opp en beskjed om at du kun kan endre dine egne innlegg
(jepp jeg måtte teste jeg også)
mona o
[QUOTE=Chillax]Altså , akkurat nå kan jeg slette innlegg i andres personlige tråder.. Det er vel ikke meningen? :P


Du kan ikke det, selv om nedtrekksmenyen står der. Prøv, skal du se
Det popper opp en beskjed om at du kun kan endre dine egne innlegg
(jepp jeg måtte teste jeg også)

Når popper den beskjeden opp?
Velger slett innlegg her, og får denne meldingen:

Dette vil slette dette innlegget og flytte evt. undersvar til hovedinnlegget.
Er du sikker?

Trykker da ikke OK, for vil jo ikke slette andres innlegg
Alarm til holger:-)
Ooooops! Alarm til Holger her!

PS! Du mener andres innlegg i andres akvarietråder?
Ikke andres innlegg i DIN personlige akvarietråd?
mona o
PS! Du mener andres innlegg i andres akvarietråder? Ikke andres innlegg i DIN personlige akvarietråd?


Stemmer det, andres innlegg i andres tråder.
mona o
Ooooops! Alarm til Holger her! :-) PS! Du mener andres innlegg i andres akvarietråder? Ikke andres innlegg i DIN personlige akvarietråd?


Sleng ut et innlegg i din tråd med no "test test" så skal jeg slette det for deg om du vil :P
Plussmedlem
Oops... Slutt på festen
Feilen er fiksa. Det var ikkje slik først, altså, men så gjorde eg visst ein liten tabbe i etterkant ser eg. No er det imidlertid berre mogleg å slette andre sine innlegg i eigen tråd.
Vil det gå an å endre navn på sin egen akvarietråd?

For det tengte ikke jeg på når jeg skrev mitt 1. innlegg :/

Plussmedlem
Espen
Vil det gå an å endre navn på sin egen akvarietråd? For det tengte ikke jeg på når jeg skrev mitt 1. innlegg :/


Ja det går fint
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap