Corydoras sterbai pris

Hvordan høres 75 kr/stk ut for corydoras sterbai fra dyrebutikk? har en følelse av at dette er litt i overkant. Hva er normal pris på sterbai?

Er det noen som vet om et sted i oslo der de ofte har sterbai inne?
Jeg synes ofte jeg ser de til 98 kr, så jeg synes 75 høres greit ut. Men det er en stund siden jeg har sett den i butikk nå...
Så de solgte de for 45 kr stk. her i Bergen for en liten stund siden...
Høres ut som en grei pris,75kr. Så på TamAlna at dem lå på128kr per stk, og VF kosta godt over 200 kr per stk(men dem var svær!)
Kjøpte mine på Jan Holt til ca 75 kr, eller 5 stk til 370 trur æ det var...

Vet ikke om noen andre som har sterbaien inne regelmessig her i Oslo..
Sterbai
KR 75.- virker som en grei pris . Men et tips styr unna de viltfangede " de bærer ofte med seg sykdomer og skit "

Så vanlig cory i flere varianter har blitt er det nok ikke lenge før prisen synker til guppypris !
VF er ingen problem, bare å "avluse" dem først. Og VF er kremen av fisk, stortsett ihvertfall.
Så kunne jeg valgt ut om alle fiskene mine skulle vært VF så hadde jeg helt klart sagt JA.......
Inaktiv bruker
Koster 60kr i byen her så 75kr er nok ikke så galt
turnips
Så de solgte de for 45 kr stk. her i Bergen for en liten stund siden...


Hvor? Hvor? Jeg har kun sett de på Bergen Storsenter og der skulle de ha 115 kr pr stk. Det synes jeg var litt dyrt, men hadde betalt 75 kr uten å blunke
På Maxi Zoo ved Tvedtsenteret koster Corydoras Sterbai 150 kr/stk, noe som jeg synes er svindyrt hvis dere får de helt ned i 45 kr/stk! Det er desverre den eneste butikken i området som jeg har vært på som har et relativt bra utvalg i Corydoras, der kjøpte jeg en gruppe på 5 stk Corydoras Panda for 71 kr/stk, og kjøpte nå for noen få dager siden tre til, og da var prisen satt opp til 82 kr/stk!
Har dere forslag til butikker i Sandnes/Stavangerområdet som har spennende og billig(ere) Corydoras?
Eg kjøpte mine for 46,- per stykk på Midttun Zoo i Bergen.
Fiskene var mellomstore. Eg kjøpte alle 19, så eg fikk dem litt billigere (kostet 49,-).

Senere har eg sett fullvoksne der til salgs for 39,- De tror eg var levert inn av kunde.

Her eg bor koster de no 109,- Tidligere kostet de 129,- (en annen butikk).
Noen som vet hvor mye de ligger på i Trøndelag da? ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D. Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap