Litt flaks!

I dag solgte jeg en gruppe på 4 stk L-260.

En av hannene var veldig vanskelig å få ut av hulen sin, men jeg fikk den til slutt ut og la skiferhulen utenfor akvarie.

Kjøper spurte da om jeg ikke skulle lyse inn i hula for å se om det var noe i den. Jeg tenkte først at det ikke er noe vits i det, da det ikke er den hannen som har lekt tidligere. Jeg fortalte også dette til han som skulle kjøpe mallene av meg. Det har kun vært en av de andre hannen som har hatt damer på besøk, og kun der det jeg har funnet yngel før.

Heldigvis tok jeg lommelykta og lyste inn i hula for å sjekke, og til min store overraskelse lå det 5 stk yngel helt inne i hula. Hvis ikke hadde oppdaget dette hadde hula blitt liggende utenfor akvariet.

Fant derfor ut at det ikke alltid er så lurt å ikke være så påståelig. :o)

Gratulerer Thomas.

Håper du klarer å få föret de opp (ikke det at jeg tviler).

E
Erlend D Bertelsen
Gratulerer Thomas. Håper du klarer å få föret de opp (ikke det at jeg tviler). E

Takker, Erlend.

Det er i sånne stunder at man skjønner man ikke har tid nok til å følge med på hva som skjer i sine akvarier. Jeg ser meg defor nødt til å trappe ned litt på antall akvarier. Kommer derfor til å selge unna litt.

Mitt neste mål er å få yngel på L-46, disse skal overta akvariet som L-260 mallene har gått i. De er bare nødt til å bli litt større først, slik at det muligens kan bli litt action på de også.
Dette var morro=)
Grattis.

God Jul
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap