Bedre lys i et 530l akvastabil.

Har ett akvastabil kar som er ca 160 langt, ca 60 dypt og har 2 lysrør på 58 w. Dette er åpenbart for lite da jeg ikke får noe fart i plantene. Jeg har noen sylvana rør i nå. Jeg vurderer å sette i to lysrør til, altså kjøpe et sett for ettermontering.
Jeg tror toppen muligens er en effektline topp. Den er kjøpt til og passer ikke helt til karet som er av noe eldre type. Jeg har tittet på sidene til webzoo men er litt usikker på hva jeg skal ha. Problemet er lengden på ettermonteringsettet. Jeg kunne vel tenke meg t5 hvis jeg skal kjøpe ett slikt sett, men jeg forstår ikke helt hvem jeg i tilfelle bør kjøpe. Vil det eventuelt holde med lys om jeg bytter til bedre rør og tilfelle vilke? Håper noen har noen gode forslag jeg kan dra nytte av.
Vennlig hilsen bos
Du kan få kjøpe 2 T5 armaturer med rør av meg som er splitter nye til nette sum av 400 kr! Avhenger at du har dekk-glass, eller har lyst til å silikonere litt... Bor i Drammen
Vist ikke trådstarter er inntressert i de armaturene du har, så vil gjerne jeg kjøpe de-bare send meg en melding.
Det hørtes lovende ut. Har ikke dekkglass. Hva er det eventuelt som skal silikoneres og hvordan er disse røra å få montert inn i toppen, hvor lange er de? Det er jo ikke lange sveipen for meg å svinge en tur til Drammen eventuelt.
Vennlig hilsen bos
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap