Kontroller for akvarium

Hei folkens

For en del år siden kjøpte eg en kontroller til akvariumet mitt. Den fungerte på den måten at den hadde fire uttak. Et for foringsautomat, et for styring av lys, et for styring av punpe, og en timer/reserve. Når foringsautomaten slo inn, stoppet vannpumpen i en forhondsinnstilt periode. Dette var ganske praktisk da foret ikke gikk i pumpen.

Problemet er som følger: For et par år siden solgte eg hele rukkelet pga flytting. Eg har nå kjøpt meg nytt akvarium men eg finner ikke denne eller lignende kontrollere noen plass. Kan noen gi noen tipps om eksisterende kontrollere? Eventuelt kjenner igjen og husker hva denne kontrolleren hette?
(Svart liten boks med liten lcd, fire uttak og en orange masterbryter....Hehe!)

Håper noen kan hjelpe meg

Mvh Stian
Det nærmeste jeg vet om, er [URL=http://webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=&sok=ja&produktid=629&HKatID=]IKS-kontrollere[/URL].
Disse skal finnes i noen utgaver, fra dyr til svinedyr
Jeg kjenner ikke til at disse kan kobles til fôrautomat, men det finnes kanskje slike også?
Ja, eg kjøpte kontrolleren inkl. foringsenhet på galeriet her i Bergen for en 8-9 år siden. De hadde også en større variant som også inneholdt temperaturmåler. Da koblet en varmekolben til kontrolleren og så styrte den temperaturen i akvariet.


Mvh Stian
Var det en slik som dette:

Produsenten er Rena, men kunne ikke finne den på sidene deres, mulig den er utgått
Der var den ja! Supert! Den er nok sikkert utgått ja. Men nå vet eg hva den heter

Kjempetakk

Mvh Stian
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap