Ancistrus?

Jeg fikk denne til jul. De på dyrebutikken sa at det var en vanlig ancistrus, men jeg er litt usikker fordi den andre jeg har er så ulik den. Så er det en vanlig ancistrus? Bildene er tatt da den sitter opp ned.
Tipper det er en Gibbiceps..
Me 2. I alle fall ikke en ancistrus.
Det var det jeg viste! Da får jeg vel levere den tilbake og be om en EKTE ancistrus istedet. Denne skal jo snart gå i et 64 l og det går jo bare ikke hvis de trenger 500 l! De der på dyrebutikken irriterer meg! Den ligner liksom helt på ancistrusen jeg har bare at de har forskjellig mønster.. Og at den nye blir MYE større.
Hehe. I allready know Men saken er at pappa kjøpte disse i julegave til meg og han kjøpte de jo rett før stengetid samme dag Da var det kun en person der, nettopp XXXX. H*n syns ikke jeg noe om da : / H*n gjør alt bare for å selge! Pappa sa at han spurte om den kunne gå i 64 l og jada det kunne den godt. Uff. Men er dere helt sikre på at det er en gibbiceps? Jeg må nesten vite det siden jeg skal på dyrebutikken i morgen og KLAGE :P
Tror du trygt kan stole på de tre ekspertene her
Vær obs på at det er en del hvitprikk i karene der borte nå, så sjekk de andre fiskene nøye før du plukker ut ancistrusen din
Elise Stokke
Hehe. I allready know ;) Men saken er at pappa kjøpte disse i julegave til meg og han kjøpte de jo rett før stengetid samme dag :) Da var det kun en person der, nettopp XXXX. H*n syns ikke jeg noe om da : / H*n gjør alt bare for å selge! Pappa sa at han spurte om den kunne gå i 64 l og jada det kunne den godt. Uff. Men er dere helt sikre på at det er en gibbiceps? Jeg må nesten vite det siden jeg skal på dyrebutikken i morgen og KLAGE :P

Dette innlegget trenger sensur.
Kesol
Dette innlegget trenger sensur.
Da rapporterer en innlegget, i stedet for å fortelle det i tråden. Mye større sjangs for at ting da rettes opp.
Whooops! Jaja, bra dere rettet på det. Her er et bedre bilde. Tror dere det er gibbiceps?
Jepp :P

Jeg tror det er en Gibbiceps :P
Frank Angell
[QUOTE=Kesol]Dette innlegget trenger sensur.
Da rapporterer en innlegget, i stedet for å fortelle det i tråden. Mye større sjangs for at ting da rettes opp.

Jaja. Da lærte jo jeg også noe i denne tråden.
Helt garantert en gibbiceps
Gjett hvem som skal på zoo i morgen :P
Det var vist en pleco Jeg snakka med sjefen på butikken og hun ga meg en EKTE ancistrus :P
Elise Stokke
Det var vist en pleco ;) Jeg snakka med sjefen på butikken og hun ga meg en EKTE ancistrus :P
Bra at det ordnet seg
Men jeg er ennå overbevist om at det var en gibbi, jeg Kan vel ikke si at identifiseringen til butikken sålangt har imponert :p
Spurte faktisk om det var gibbi siste gang jeg var der, men fikk benektende svar. De kallte disse for rød pleco. Hun jeg snakket med medgikk likevel at de ble like store som gibbien.

Bekrefter vel nok en gang at det er greiest å søke kunnskap her inne
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap