Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 3)

Heidi Ingdal
[QUOTE=RunarH]Bilde 1: Den gule sneglen (den største) Blide 2: Lilla snegle på tur på glasset Bilde 3: Gule sneglen snur på en stein for å nå en malletablett:P
He he det ser ut som den har det skikkelig travelt rundt svingen den gule. arti bilde.

Fikk det bildet med i sneglebasen
Gratulerer kjempebra. Hvem er det som bestemmer hvilke bilder som skal være med her eller der?
Det er vel moderatorene. Har fått 4 bilder i basene til nå *stolt*
Heh. Et morsomt bilde: Eplesnegle som snubler i følehornene(?) sine. Som Langbein som sier at han av og til snubler i sine egne ører:P
Satt og kikket på den gamle rosasnegla mi i kveld og så at den hadde det veldig travelt. Jeg hadde oppi en novo crabs og den fristet stort tror jeg.
første bildet tok jeg forrige natt. egglegging.
andre bildet ser det ut som den gule og lille grønne snegla har kræsja og faller til hver side. Travelt kanskje.
tredje bildet er mor og barn ut på tur aldri sur, nå skal vi finne noen deilige alger vi kan spise........
vor store må de være for at de skal legge egg?
RunarH
Det er vel moderatorene. Har fått 4 bilder i basene til nå *stolt*:D


Ikke alle moderatorne, vi har en egen "bildeavdeling"
Ok. I går kveld sendte jeg inn en del sneglebilder og idag tidlig sto det at jeg hatte 12 bilder. Dessverre er det bare 8 nå
OT: Hvorfor blir noen bilder godkjendt og så fjernet etterpå?
Her kommer flere bilder fra meg.
første bilde er det ei dame som prøver å ta snarveien gjennom lavastein men huset vart for stort sjø....så farsken æ må gå roindt stein. Tar mæ en kvil i bakken men det e da itj fre å få heller, her kjæm dæm labbanes over mæ. ja når du stille dæ mett i vein så kan du no bærre ha det så godt, sa den gule og grønne snegla å gjekk viar.....
Her e sjæfs snægla tå hannan. Han fekk teften tå ei på ainder sia tå karet så han fekk det utrule travelt me å kom fram. Han sjøtte ingenting og kravle over alt som e i hans vei.
Æ kan itj dy mæ æ må ha me de tre siste bildan i føljetongen. Det her e samme sjæfen på kvinnfolkjakt. Han veit ho legg bakom kalkstein å vente. Men plutseli så kjæm det en albino å spærre veien for han, å han vart så redd for han ha raue aua så han hiva sæ roindt å stakk av. Det fekk bærre værra me kvinnfolk i kveld......
Hei folkens hvor er alle snegleelskere? kom med bilder i alle varianter. her er to fra meg igjen.....første og andre er en av mine rosa ut på tur, så kom en kineser som skrubba med litt på ryggen....godt ja...Tredje er en av de grønne.
Heidi Ingdal
første og andre er en av mine rosa ut på tur, så kom en kineser som skrubba med litt på ryggen....godt ja...


Vet at dette er litt OT, men hva er det røde på nesen til Kineseren?
Jeg vet ikke. Jeg har 4 stykker og alle har de samme utvekstene. Det ser ut som et rødt hjerte den øverste utveksten , så har han 2 utvekster under " hjertet". Legger ved et bilde hvor det vises ganske godt. Det er ikke alle forunt å ha et hjerte på nesen.....
Unnskyld at det blir så OT her, men jeg tror ikke det er normalt at de har sånne "vorter/kviser" på nesen. Kan du ikke lage en ny tråd her på forumet og spørre hva det er?
Her er 2 bilder av en av mine grønne snegler. Satt og kikket på den i dag og syntes det var noe som ikke stemte med den. Den er så spiss. Så etterhvert at den har 4 rundinger i krøllen og at den derfor er så spiss. Vanlig er 3 krøll før selve huset begynner. Ser litt rar ut der den kruser gjennom akvariet.......
Eplesnegle
En av mine. Ikke det beste bilde.....
Har en god del sneglebilder, men plukker et par
Satt og kikket på en av mine grønne snegler som hadde gravd seg halveis ned i sanden. Jeg hadde nettopp matet og reaksjonen lot ikke vente på seg. Men det er ikke like enkelt å komme seg opp av sanden som det er å grave seg ned. Syns den ser så komisk ut....
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap