Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 56)

Maja Morling
Heidi: Jeg vet ikke om du husker at jeg sa jeg hadde en stor damsnegle, vel den har tatt kveld nå og takket for seg, men nå begynner det å bli litt størrelse på de som var små, så jeg husker du var interessert i slike. men jeg vet ikke om hvordan det går å sende dem nå? om man har litt bobleplast og noe annet rundt for å holde på varmen. jeg vet ikke :S men jeg har de garantert til våren om du ikke vil at jeg skal prøve å sende noen nå i vinter.

Hei jeg tror vi venter til etter jul på januar og ser an været. Jeg kan sende deg en varmepakning hvis du ikke har så de holder seg varme. Men flott at du tenker på meg. Jeg er veldig intreressert. Takker og ønsker deg en God Jul og Godt Nyttår.
Da sier vi det God jul og godt nytt år til deg og
Jeg vil ønske alle som bidrar og leser denne tråden en

RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTTÅR.

Håper på masse sneglebilder i jula...
Inaktiv bruker
GOD JUL OG GODT NYTT ÅR. ;D

Med bilder av Garry.

[External Image]
[External Image]
God jul og godt nyttår tilbake Dette er en koselig tråd å følge med i
God jul og godt nyttår til dere alle!

Jeg skal prøve å ta litt bilder.

Heidi: Jeg kjøpte noen eplesnegler av deg nå som skulle være hvite (tror jeg). De har nå fått en helt unik gullfarge! Kjempemoro!! Ikke gul, ikke hvit, men gull!!

Gleder meg til å se de vokse seg enda større! (skal prøve å ta noen bilder. )
Fått meg speilreflekskamera og prøver meg fram her. Dagens klase med vanlige eplesnegler som klekker, tatt opp ned pga plassering og bildet er snudd. Ikke det klareste bildet jeg har tatt i mitt liv men ikke ideell plassering av eggeklasen for å si det sånn.

Men disse ser ikke gule ut i hvertfall, spennende.
Kutta ut en bit av bildet.
Kjekk tråd morsomt å se sneglene på nært hold
Spock
GOD JUL OG GODT NYTT ÅR. ;D Med bilder av Garry. [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/30915_111221183324_1.jpg[/IMG] [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/30915_111221183328_2.jpg[/IMG]

Tror du Speedy er en blå eple? Har aldri sett blå epler med mønster i skallet og den skulle vært mye større nå og mønsteret skulle i så fall vært borte.....har du bilde av Speedy nå?
Veldig koselig tråd å lese!
Her er min lille bande:
Fra venstre Lykke, Solveig, Bombini og en liten sandsnegle
Her er to av mine hjerteskjell....de ser ut som monster der de ligger og vaker under sanden.
Så må det bare bli noen bilder av mine favoritter igjen. De er veldig aktive for tiden og yngler masse.
1. her er en av mine mange rosa epler...de varierer fra helt mørk til veldig lyse.
2. Lyse gul med hvite og rosa farge i seg.
3. Denne sullen er veldig undervurdert...de er så flotte, svarte med gule eller hvite prikker....og de største jeg har er nesten 8 cm store. De får unger som er nesten 1,5 cm store de største.
Her er noen lilla posthorn. Jeg får ikke sett meg mette på de for de er så søte og morsomme og se på. De er stadig på farten.
Inaktiv bruker
Heidi Ingdal
[QUOTE=Spock]GOD JUL OG GODT NYTT ÅR. ;D Med bilder av Garry. [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/30915_111221183324_1.jpg[/IMG] [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/30915_111221183328_2.jpg[/IMG]

Tror du Speedy er en blå eple? Har aldri sett blå epler med mønster i skallet og den skulle vært mye større nå og mønsteret skulle i så fall vært borte.....har du bilde av Speedy nå?
Jeg har desverre ingen nye bilder av speedy, har ikke hatt tid til det i julen. Kommer når hverdagen kaller. siden jeg er hjemme hos mine foreldre så blir det heller ikke så lett og knipse. Men jeg vet ikke hva han ellers kan være. Er ikke så flink med snegle arter. :/
Her er en av mine gull-snegler. digger fargen!
Inaktiv bruker
Her kommer nye speedy bilder,
Heidi Ingdal
har du bilde av Speedy nå?


Speedy kom krypende ut fra sanden, hm, snodig kar dette.

her er ferske bilder.
Inaktiv bruker
Spock
[QUOTE=Heidi Ingdal] har du bilde av Speedy nå?


Speedy kom krypende ut fra sanden, hm, snodig kar dette.

her er ferske bilder.

Flere bilder
Speedy er ikke en vanlig blå eplesnegle. Det ser jeg på skallet hans. Prøv å sett de sammen og ta bilde av de. Kan det stemme at Speedy er litt brunspraglete på kroppen, nesen osv....Skallet dens er også mønstret og det er det ingen vanlige epler som har kunn kjempe eplene. Enten er han en Viviparidae eller kjempe eple. Dette er spennende ...Hvor stor er speedy nå? Kjempe eplene vokser kjempe fort men det gjør ikke de i Vivi- familien. Han er så søt da....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap