Haugaland ak - januar 2008

Minner om klubbmøtet mandag 7. januar kl. 19 på Gamle Slaktehuset i Haugesund.

Hyggelig sosialt samvær (som alltid), info om vårens møter og info om NAFs oppdrettskampanje. Auksjon til slutt.

Alle akvarister er hjertelig velkommen!
Hei, Bjarne.

Ingen bombe at eg har nattskift da...

Når må oppdrettsskjemaene for 2007 være inne?

Har eg forstått det rett?:
Man får ikke oppdrettspoeng for Ancistrus sp. "oppdrettsvariant", men man får for "butikkguppy" og lignende?
Tar med noe planter.

Nesaea crassicaulis
Ludwigia repens x arcuata
Hygrophila polysperma "Rosanervig"
Alternanthera reineckii "roseafolia (Pink)"

og en som er kjøpt som denne: Hygrophila corymbosa "Siamensis" men tror det heller er denne: Hygrophila corymbosa "Stricta"

Muligens jeg tar med noen stengler av: Ludwigia glandulosa ´perennis´. Kommer litt an på hvordan karet ser ut etter jeg har klippet ned de andre plantene. Denne planten er bare fantastisk sammen med Eichhornia diversifolia som jeg tar med til møtet i februar....
Donald
Hei, Bjarne. Ingen bombe at eg har nattskift da... Når må oppdrettsskjemaene for 2007 være inne? Har eg forstått det rett?: Man får ikke oppdrettspoeng for Ancistrus sp. "oppdrettsvariant", men man får for "butikkguppy" og lignende?

Skjemaene bør vel være inne innen dette januarmøtet (diplomer m.m. dles ut på årsmøtet), men du kan sikkert avtale spesielt med Viggo. Ang. oppdrettsvalør på Ancistrus sp. så har ikke jeg satt meg så inn i nettopp det så der vil jeg ikke uttale meg. Overlater det til oppdrettsansvarlig i klubben og andre som vet mer omkring det.

For de som enda ikke har levert oppdrettsliste til oppdrettsansvarlig så vil det bli mulighet å skrive denne på klubbmøtet. Ferdige maler til utfylling tas med av oppdrettsansvarlig.

Husk at det vil vanke diplomer, heder og ære til alle oppdretterne på årsmøtet i februar.

Husk at det blir auksjon! Undertegnede tar med både litt fisk og planter.
Eg postla skjemaene til Viggo i dag...
Husk at det blir auksjon og hurtigloddsalg med fine premier!

Jeg tar med endel planter bl.a. javamose og flytebregner og et par poser sverddragere.
jeg har ryddet i varelagret, og jeg tar med en pose premier til loddbordet, mange forskjellige vanntester og div

jeg tar med store blå eplesnegler, kirsebær reker, m.m.

jeg tar med valør heftet, og skjema for innlevering av oppdrett til dem som ikke har fylt ut

bjarne: jeg tar med sverddragerne dine i morgen hvis det går greit
Donald
Eg postla skjemaene til Viggo i dag...

Fikk de
Alle i HAK som har hatt oppdrett på Ancistrus sp. oppdrettsvariant i 2007 bes melde dette pr. mail til Viggo. Oppdrett på denne arten gir sølv i NAFs oppdrettskampanje.

Tilfeldig bekjentskap
© Arnt Olav Vullum
Reklame for plussmedlemskap