Åssen corydoras har jeg egentlig?

Lenge siden jeg kjøpte meg Corydoras nå. Men har aldri vært sikker på åssen corydoras det er... Kan noen hjelpe meg?
Ser ut til å være Corydoras Agassizii? Ligner hvertfall veldig på mine, som ble solgt som dette
Corydoras agassizii
Annema har rett, det er en Corydoras Agassizii Søte fisker, men litt sjenerte...
De går veldig flott sammen hvis de er 6-8 stykker.
Stimer andre Corydoras med denne?
Corydoras "stimer" kun med sin egen art og bør holdes i grupper på minst 5 individer. Dette betyr ikke at de ikke trives sammen med andre Corydoras arter, så hvis du har stort nok kar er det svært hyggelig (for eieren) å ha to grupper (på 5+ individer i hver) i samme karet.
Andre typer Corydoras er tross alt bedre enn ingen venner, men de ser ut til å merke at de ikke er samme type og trives mye bedre sammen med sine egne. Jeg har hatt en ensom en nå som kun er på fostring hos meg for en stund, og han har hengt litt med de andre ved foringstid, men stort sett ligget alene i skjul. Nå har han fått en venninne og er litt mer frempå, men de skal få mange flere kompiser snart. Det er herlig å se dem jakte på mat i flokk
Skal nok kjøpe fler. Med er ikke helt sikker på hvor jeg får tak i det.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap