Hva slags

eg lurer på hva slags fisk som legger egg oftest og enklest uten at alle eggene blir spist opp
lurer på hvor dei fisken legger egg? i sanden eller på andre ting som røtter og blad osv. i tilfelle sanden hva størrelse
tenkte eg skulle få til ein stor stim som gjekk i akvariet
Hva med venusfisk eller ancistrus? Hvor stort er karet, forresten? Har du annen fisk der? Hvis du har annen fisk, så vil jo de antagelig spise yngelen...
har fortiden 3 piraya (3-3,5cm) men dei er for kjedelege dei berre gøymer seg ned i hjørnet i noken buske når lyset blir slått på.

dei kjem eg til og kvitte meg med på ein måte gi bort eventuelt selge dei

karet er på 60liter


Piraya er jo en stimfisk og vil være tøffere i større stim, men akvariet ditt er jo for lite selv for 3 stk.

60 L? Tja.. Det kommer jo litt ann på hvor mye innsats du vil gjøre selv også. Dvergciklider (apistogrammaer feks) er jo utrolig flott og spennende, og vil kunne ha det fint i en 60 L. Men de liker litt lav Ph, så det kan hende du må jobbe litt med vannverdiene der.
Ellers er det jo endel spennende levendefødere, jeg har feks Gul Limia. Nydelige små fisker.

Killi er en art du kan ha, disse har litt forskjellige krav/ leksmønster.. sjekk litt i basen
Lyrhalekilli er nydelige.
Oi! Ja de bør ut før du får flere... :o

piraja?!!!!!!!!!!! spiser ikke de kjøtt da
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap