Å lukke sera utvendig filter

Hvorfor i huleste skal det være så innmari vanskelig å greie å lukke Seras utvendige filtre? Hver enda gang jeg har det filteret åpnet, så må jeg slåss med det minst en halvtime (nei jeg overdriver ikke!) for å få til å lukke det! Er det et triks jeg ikke har skjønt? Noen som har råd til hvordan jeg skal få lukket dette #¤%£$ filteret? MØKKAFILTER!

PS: Ja, jeg vet det er bak og fram på toppen - det er ikke problemet.
Da har jeg fått det igjen for denne gang, etter å ha slåss en halvtime (Puh, jeg trenger faktisk en dusj etter dette!). Men jeg tar fortsatt imot råd om triks for å slippe den samme kampen neste gang, og neste gang, og neste gang...
Mitt beste tips er å bytte det ut

Har ingen råd angående dette filteret, tror faktisk ikke jeg har sett ett slikt pakka ut engang...
Frank Angell
Mitt beste tips er å bytte det ut ;)

Det er like før jeg hører på deg. Jeg må åpne dette *biiiip* filteret igjen, og jeg gleder meg ikke! Fortsatt ikke noen som vet hvordan man skal greie å lukke dette filteret uten å slåss?

Er det noen der ute som har ihvertfall noe positivt å si om dette *biiiiip* filteret? Finnes det noe som helst bra med det?

Ikke noensinne be meg om å skrive en produktomtale om dette! Jeg hater det mer og mer intenst for hver dag som går. Jeg fikk nettopp stuegulvet fullt av vann igjen... Argh! Terningkast -1!

Hilsen en mildt sagt frustrert Inger Anne (som fortsatt tar imot råd om det finnes triks som gjør dette filteret mer brukervennlig).
Tilfeldig bekjentskap
© Anette Tøgard
Reklame for plussmedlemskap