Bildetråd av alle slags fisk. (side 2)

Heidi Ingdal
[QUOTE=Kjell Begby]Kanske du gillar denna? Aulonocara stuartgranti Mdoka Deep
JA DEN VAR BARE HELLLLLLT NYYYYYDELIIIIG. Den fargen der er så fin.....

Ja den är vacker

Mens jag är i gång så kanske jag skall ta en väldigt speciell fisk som jag är lite stålt över.Kanske de ända som går i Norge??
De heter Nyassachromis sp.Paparazzi Itungi VF

Den blir finare men man kan ana sig till vad som komma skall.

Har skrivit lite om det på linken nedan.





Ja jeg skjønner at disse må være spennende å følge med på. Nydelige er de ihvertfall. De tar ikke yngelen de andre fiskene hvis du har flere i samme karet da. ??
De är munruvare så efter 21 dagar ca. så är ynglen klara då fångar man honan och sätter henne i ett eget akvarium som hon får gå med sina yngel i några dagar .de passar på sina små (jag brukar fånga henne lite tidigare och sätta henne i ett spott kar)
Det är det som är det fina med malawifiskar att nästan alla är munruvare.

Enklare att ta vara på yngel.

Men skulle hon spotta i akvariumet med de andra fiskarna så blir ynglen uppätna
De to første bildene er et palettpar jeg har som sansynligvis har lagt egg i kokosnøtta. De skifter på å være der inne , men jeg syns hannen så litt blek og fattet ut da han kom ut i kveld. Det e vest halbart å sætt onga te værden sjøl for ein feskpappa...
Det siste er en indisk glassmalle som svinger seg elegant igjennom akvariet.
Hei. her kommer tre bilder av mine guramier. De to første er av blå guramien Blåmann. Det siste er et nærbilde av linselusa Gullikk. Er det ingen flere som har bilder av sine fisker.?
Ancistrus-mat
1: Her har ancistrus`en vært så heldig og få tak i tabletten (en liten stund).

2: Ancistrus liker agurk, men kan bli litt frynsete i kantene av å tviholde på maten.

3: Lettkokt blomkål er også godt.
Shiramor
1: Her har ancistrus`en vært så heldig og få tak i tabletten (en liten stund). 2: Ancistrus liker agurk, men kan bli litt frynsete i kantene av å tviholde på maten. 3: Lettkokt blomkål er også godt.
Så fine de er de på øverste bilde. Er det malawi chiklider?
Malawi ja. Øverst: M callainos. Til venstre: Delfinciklide.
Så er det to Golden, en Hongi og ei M. interruptus.

Her er et bilde av en Melanochromis cyaneorhabdos også, også kalt for maingano.
Alle utenom "delfinen" hører til mbuna-gruppen.
Shiramor
Malawi ja. Øverst: M callainos. Til venstre: Delfinciklide. Så er det to Golden, en Hongi og ei M. interruptus. Her er et bilde av en Melanochromis cyaneorhabdos også, også kalt for maingano. Alle utenom "delfinen" hører til mbuna-gruppen.
Bare en ting å si, helt nydelig. Har så lyst på et malawi kar men da tru æ kailln stægle.....Så inntil videre så får jeg nyte synet av andres malawifisker....
Oscar
Satt litt på photoshop.... :P
Bilde av min 25cm store oscar
Har noen sea som begynner å bli svære altså. De er ca 12 cm lange og feite. de ligger og venter på foring og ser ikke ut som de gidder å beite alger lenger. Her er noen bilder av de store latsabbene.
Ancistrus med egg
Jeg kjøpte en bartefrans (ancistrus-han) til hua jeg har fra før.
Så han såvidt i to dager, men så ble han borte. Etter fem dager løftet jeg på rota for å se om han var død, men det var han slettes ikke.
I et hjerteformet hull i rota så ligger han nå og passer på en klase egg, flinke gutten

[External Image]

[External Image]
Shiramor
Jeg kjøpte en bartefrans (ancistrus-han) til hua jeg har fra før. Så han såvidt i to dager, men så ble han borte. Etter fem dager løftet jeg på rota for å se om han var død, men det var han slettes ikke. I et hjerteformet hull i rota så ligger han nå og passer på en klase egg, flinke gutten ;-) [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/15886_080216164912_1.jpg[/IMG] [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/15886_080216164912_2.jpg[/IMG]
He he dette var moro å se. Håper jeg også får oppleve dette når mine blir større. Jeg har bare to så håper det er en av hvert kjønn.
Er så stolte av pallettene mine som har fått beibier og må derfor legge ut et par bilder av mor og barn. Det siste er av glassmallene mine som blir filleristet av pallettene om dagen stakkars.
Her er flere bilder: endlers, gurami og dalmatiner mollyKom igjen legg ut bilder folkens.
Vieja synspila
Her er mitt par som legger egg. Dette skjedde jo i går kveld, så spent på hvordan det går denne gangen. Sist ble det mye mugg på eggene, og ingen yngel. Men litt trening må til, og har også kalket opp vannet nå, så håper det hjelper.

Men tenkte jeg bare skulle legge inn et kjapt bildet.
Håvard Lohne
Satt litt på photoshop.... :P Bilde av min 25cm store oscar :)


Haha så morsomt bilde. Ser ut som en fosil eller noe sånt:P
Så morsomt å se på bildene heidi når du skriver om dem på den måten bildene blir mye morsommere med en gang.
fiskeren
[QUOTE=Håvard Lohne]Satt litt på photoshop.... :P Bilde av min 25cm store oscar :)


Haha så morsomt bilde. Ser ut som en fosil eller noe sånt:P
Så morsomt å se på bildene heidi når du skriver om dem på den måten bildene blir mye morsommere med en gang. Tusen takk skal du ha. Derfor er jeg storforbruker av bildetråder her inne. Spesielt snegletråden og denne her. Jeg liker å ta bilder og legge til tekst eller en liten historie. Det gjør bildene mer levende. Håper flere vil dikte små historier til sine bilder. Kanskje vi ender opp med å skrive en eventyrbok om forskjellige fisker.
Heidi Ingdal
[QUOTE=fiskeren][QUOTE=Håvard Lohne]Satt litt på photoshop.... :P Bilde av min 25cm store oscar :)


Haha så morsomt bilde. Ser ut som en fosil eller noe sånt:P
Så morsomt å se på bildene heidi når du skriver om dem på den måten bildene blir mye morsommere med en gang. Tusen takk skal du ha. Derfor er jeg storforbruker av bildetråder her inne. Spesielt snegletråden og denne her. Jeg liker å ta bilder og legge til tekst eller en liten historie. Det gjør bildene mer levende. Håper flere vil dikte små historier til sine bilder. Kanskje vi ender opp med å skrive en eventyrbok om forskjellige fisker.

haha eventyrbok ja. Ja du hadde noen fine historier, og du må ha en ganske god fantasi som greier å tolke de bildene på den måten du gjør. da kunne jeg også tatt mange morsomme bilder hadde jeg greid å lagd sånn fin teks ved siden av bildene mine. faktisk misunnelig for at ikke jeg greier å "dikte opp" sånne fiske historier
fiskeren
[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=fiskeren][QUOTE=Håvard Lohne]Satt litt på photoshop.... :P Bilde av min 25cm store oscar :)


Haha så morsomt bilde. Ser ut som en fosil eller noe sånt:P
Så morsomt å se på bildene heidi når du skriver om dem på den måten bildene blir mye morsommere med en gang. Tusen takk skal du ha. Derfor er jeg storforbruker av bildetråder her inne. Spesielt snegletråden og denne her. Jeg liker å ta bilder og legge til tekst eller en liten historie. Det gjør bildene mer levende. Håper flere vil dikte små historier til sine bilder. Kanskje vi ender opp med å skrive en eventyrbok om forskjellige fisker.

haha eventyrbok ja. Ja du hadde noen fine historier, og du må ha en ganske god fantasi som greier å tolke de bildene på den måten du gjør. da kunne jeg også tatt mange morsomme bilder hadde jeg greid å lagd sånn fin teks ved siden av bildene mine. faktisk misunnelig for at ikke jeg greier å "dikte opp" sånne fiske historier Gå inn på bildetråden med sneglebilder , der er det også noen historier.
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap