Bildetråd av alle slags fisk. (side 8)

Ok, nydelig var de uansett
søte lille sure goby :p

[External Image]
1. her er en liten albino cory som ikke liker at jeg fotograferer så han prøver å gjemme seg da vettu...
2. Endelig begynner golden guten min å komme mer ut så jeg får tatt litt bilder av han....
3. Her er to platy som har helt nydelige farger. Håper de formerer seg snart.
Litt Malawi og SA

Aulonocara jacobfreibergi F1
Copadichromis Kawanga "No Spot" Undu reef F1
Geophagus Tapajos Red Head F1



Noen bilder av mine kuhliiåler som alltid er i veien når jeg holder på i karet. På det siste kan man også se Clotilde, kampfiskhunn, som overveier om hun skal bite meg i tommelen eller ikke. Hun bet ikke denne gangen
Her kommer flere bilder...
1. Sebrafisk....klarer ikke å stå stille så jeg får fotografert ferdig, den dumme fisken...
2. Golden guten min...
3. En gravid nydelig guppy...
Her er noen bilder fra meg igjen.
1. Her er stimen min med rødmunntetra.
2. En golden yngel. Den er så eplekjekk mot de andre at det er rart den ikke blir satt på plass. Men de godtar det tydeligvis.
3. Dette er nesten de fineste coryene jeg vet om. De vanlige aneneus med grønnfarge og røde finner er bare helt nydelige.
Christoffer Helland
[IMG]fisk 023[/IMG] [IMG]picture 021[/IMG] [IMG]picture 223[/IMG]

Jeg får ikke opp bildene når de ligger sånn. Hva trykker jeg på da? Jeg får bare opp page not found.
Her er to bilder av mine molly....
Her er noen fine bilder
bilde 1 er en ilbuk

bildet 2 er et djak demsi par vet ikke helt hvordan det skrives

bilde nomer 3 multispinosa yngel
Her kommer et par bilder av mine klovnkilli som endelig ha flyttet inn i afrika-karet mitt i dag. De har jeg ventet på siden før jul, men den som venter på noe godt osv

Begge bildene er av den samme hannen. Utrolig flotte farger på disse fiskene

[External Image]

[External Image]
Så nydelig de klovnekilliene er Tante Astrid...

1. Her er to klovner også, de holder ihvertfall liv i karet. Deler på maten gjør de også...
2. Her er en av mine 20 rødmunntetra som er kjempefine men utrolig urolige. De stimer frem og tilbake hele tiden.
3. Her er også en kjempefin stimfisk som aldri er i ro.
Noen av gjengen min,venter bare på skattepeng så jeg kan kjøpe et bedre kamera.
Fin kampfisk

Du tok jo riktig så klare og fine bilder med det kameraet du har da
Men skattepengene, det er vi flere som venter på
Her er tre bilder fra meg....igjen....
1. Si AAAA...en av mine flotte venustuser som heter Viktor..
2. En søt golden hanne...
3. Pompel og pilt som prøver å virke sjenert ....
1. Her er den fine kineseren min.....
Så er det to bilder av pompel og pilt som gjør alt de kan for å virke usynlig....men nysgjerrigheten tar overhånd.....så må bare ta en liten titt....
Endelig fått tatt noen bilder jeg kan legge ut jeg også. En av mine C. Panda, en Sebrafisk, og min Kampfisk

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap