Bildetråd av alle slags fisk. (side 9)

Lunah
Endelig fått tatt noen bilder jeg kan legge ut jeg også. En av mine C. Panda, en Sebrafisk, og min Kampfisk

Å så nydelig den kampfisken er.....har så lyst til å ha kampfisk .....
1. Her er en av mine maller som går i 270 litern. Den er kjempefin og husker at den heter noe som begynner på papa et eller annet....
2. her er snowflakes - min hvite scalare....
3. Her er pompel og pilt en liten skøyer i karet ......
De to første er av mine guppyer som alltid er like urolige når jeg skal ta bilde....
3. Blå acara
1. Er denne en hongi yngel?
2. Her stimes det gitt....
3. Elskebassene mine ...
Her er også flere hongi bilder. Tror det er hongi de som er litt gråblå i skinnet.
ette er en av mine favorittbilder - portrett av en gravid platy. Jeg synes hun er utrolig morsom
Dårlig med bilder av drømmefiskene mine, men kan røpe at det er diskuser, scalarer og L66 og L134.
Første bilde er av "alfa"hannen min, en egen oppdrettet diskus, som måler ca.20 cm og er flott.
Og bildet av scalaren er av en VF perualtum som var utrolig liten når jeg fikk den, den har hatt en utrolig vekst på de 2 1/2 årene jeg har hatt den, den er stor, men blir en smågutt sammen diskusene.
Det siste bildet illustrerer veldig godt at diskuser er en stimfisk, karret mitt er 2 meter langt, men diskusene liker og presse seg sammen på ca halvekarret, rare skapninger.
Bilde en er slik diskuskarret er i dag.
Bilde 2 er slik saltvannskarret er i dag.
Og bilde 3 er av en solid fire stendkerr unndiskus(voksen).
Ken Myrseth
Bilde en er slik diskuskarret er i dag. Bilde 2 er slik saltvannskarret er i dag. Og bilde 3 er av en solid fire stendkerr unndiskus(voksen).

For noen flotte fisker og kar.......)
Solid fire red er en av de vakreste Stenker-variantene syns jeg.
Her kommer et par bilder av noen av mine fisker

1. Et par praktbotia som viser seg frem for fotografen
2. En liten sommerfuglciklide, er dette en hann?
4. Afrikansk sommerfuglfisk.
En cw009 (Corydoras green laser)

[External Image]

Og to til, bare fordi bartene er så utrolig flotte!

[External Image]

Det alltid blide oppsynet til min kampfisk Smil

[External Image]

Her er hele kampfisken Smil

[External Image]
1. Her er en av mine favoritter. Pompel og pilt....han er så morsom og snill...
2. To av mine nydelige endlers guppy....
3. Så er det lille Lilja som er så nusselig å se på....
1: min flotte Ansictrus hann.
2: Ei av mine flotte VF honninggurami hunn.
3: En av mine humlefisk.
Litt flere
1:To dvergbotia.
2:Min flotteste Dragefinne hann.
3:VF honninggurami hann.
1. Her er en av mine endlers guppy ...
2. Denne skal visst være villguppy, fanget i colombia
3. Dette er også villguppy dame fra colombia. Den er nydelig med den svarte flekken på ryggfinnen.
1. Her er en senegal bikir som heter Ålgard. Den er en urfisk med aner fra dinosaurtiden. Er den ikke søt??
2. Her er Daniel min søteste engleaktige kampfisk....Ligner på Elin H sin nydelige Smil.
3. Her er Raptus den mest hissigste av alle hannene jeg har. Så den passer godt til navnet. Så han må gå alene foreløpig ihvertfall. Men han er jo skjønn da.
1. Min nydelige Julie som for tiden er enke, har kjøpt en ny Romeo men har foreløpig ikke blitt akseptert for den er vel i minste laget enda tenker jeg....
2. Her er en av de nye damene som går sammen med Daniel. Nydelig farge. Det er en kampfisk dame.
3. En av mine voksne hongi, de er så fine i fargene syns jeg...
Stilig tråd.

Legger og noen bilder ut av min fisker..

1. blåstål. fineste fisken i havet.
2.gressgylter. lever på grunna på sommeren
3 kantnål. en merkelig skapning..




Mvh rognkjeksen
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap