Hei noen som har denne ? (Eheim Pro 3 2078)



er det noen som har erfaring med denne pumpa ?

de tester jeg har lest har vært kjempe bra håper noen der ute vet noe om detta

mvh roger
Jeg har ikke denne modelen selv men 2224 og 2028 og har aldrig hatt noe å utsette på Eheims utvendige filtre. Så du har ingen grunn til å bekymre deg for dette kjøpet. Etter hva jeg har fått med meg om dette filteret så er dte veldig bra.
Har en slik en ja. Dette er et kjempefilter jeg ikke nøler med å annbefale videre. Det beste er at den sier selv i fra når den vil renses og at den holder den samme høye kvaliteten som alle eheim filtere har.
Anbefales på lik linje med andre utvendige eheim-filter!
Jep Jep, veldig bra.. Løp å kjøp....
Har hatt min en god stund, Og ikke behøvd rens ennå . Den står i et discuskar med ganske høy belastning pga foring.

Plussmedlem
Skulle jeg hatt et nytt EHEIM-filter til kr 3000 så hadde jeg nok valgt



Er litt skeptisk til elektronikk i lengden...
Enklere å fikse mekaniske problemer enn elektroniske.
Jeg har den også. Hadde litt startvansker med den men nå putrer og går den. Lydløs og fin. Vet at den også finnes med innebygget varmekolbe for noen få kroner ekstra. Veldig greit å kunne koble fra slangene og ta pumpen med. Litt vanskelig å dra i gang etterpå men kanskje slangene mine er litt lange. Har den forøvrig i et 350 liters hjørnekar. I tillegg har jeg en Fluval4 som tar "tyfon"støvet som Eheimen ikke drar til seg. Har sikkert noe med at det er hjørnekar da jeg har sett flere som sliter med det samme.
tusen takk for svar alle sammen

og nå tikker den og går for fulle mugger her


for en sinsyk bra filter pumpe må jeg si

har den på det laveste og vannet er krystal rent hele tiden selv med mine drite maskiner hehe

den er litt moda da hehe gjort sånn at jeg har 2 innsug i steden for et
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap