Krabbene mine døde!

Eg kjøpte tre mangrovekrabber for to dager siden, og hadde dei i eit lite kar for seg sjølv. Var ikkje heilt fornøgd med karet, syns ikkje dei hadde nok landområde, så i går tok eg dei utav karet mens eg ommøblerte det, og da var dei levende. Dei var levende når eg putta dei oppi att og, men no er dei dau, eit døgn etter. eller dvs, eg har misstanke om at i alle fall den eine har vore dauei stund, for denhar ikkje bevega ein muskel siden eg satt den opp att i går. ka kan dette vere??
Krabber bør ikke være mer enn en i ett kar.
eg fekk beskjed av dei på dyrebutikken at 4-5 krabber kom til å gå fint i mitt kar så lenge dei hadde nok gjemmeplasser/ landområde så dei ikkje begynte å sloss
Nok en gang bevis på at det burde være høyere krav for å jobbe i dyrebutikk. De selger plecoer sammen med gullfisker med en bolle på et par liter til uvitende som vil forsøke akvariehobbyen.
Inaktiv bruker
Er ingen ekspert jeg, men etter det jeg har lest her inne er det 1 per kar.
Men trur ikke det har tat kneken på dine da vis de ikke har synlige skader av noe slag?
nei, dei såg heilt frisk ut, bortsett fra at dei var dau... men når eg skulle vaske ut av akvariet no så merka eg at det lukta heilt forferdelig nedig der, skikkelig råttent. og det var utrulig skittent til å kun ha stått eit par dager med noken få krabber i!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap