Foring av kuhlii åler??

jeg synes aldri at mine åler spiser jeg gir de pelets å de andre fiska får flak å jeg mater ålene etter lyset er slokna. å sverddragene mine går under til ålene å spiser hele tiden så jeg vet aldri hvem som har spist opp peleten??? å hvor lenge kan en fisk overleve uten mat

Kulii- ålene finner nok mat.
De spiser smuler og rester etter de andre
Mine lever fett på discusbits, de synker raskt til bunnen og har grei størrelse. Er liksom ingen vits å sloss om de små bitene
Rekepellets er favorittmaten hos mine. Den synker raskt og går ganske fort i oppløsning, ser ut til at de setter pris på akkurat det. Discusbits er også snacks Det meste er snacks, egentlig.. Og nå er de så trinne at det kanskje er på tide med en aldri så liten slankekur. De var noen stakkarslige pingler da de ankom, ikke nå lengre.

Fisk kan, generelt, gå lenge uten mat, men det vil da vises på dem antar jeg. Det er jo ikke sånn at de spiser konstant i det fri, men de er på konstant leting og spiser det de finner. Kuhlii-ålene trenger rimelig små mengder, ser det ut til, så de blir ganske fort mette. Av veksten ser jeg at de ikke har fått for lite her, i alle fall. Hvis dine vokser og har "grei fasong", så får de nok mat.
rekepellets j
jeg kjøper rekepellets i dag hvor mye koster det sån cirka
Rundt 50 lappen,hvis jeg ikke husker helt feil nå!
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap