Ciklider til en 100 l?

Hei, Kristoffer her. Jeg har holdt på med akvarium siden jeg har vært liten, men slutta helt med det i ti år. Så derfor har jeg nå tenkt å ta det opp igjen.

Så nå er planen å kjøpe en 100 l med Ciklider. Hva vil dere anbefale? Hva er det som passer sammen? Er 100 l stort nok?

Kriss
Finnes tusenvis av ciklider da, tror du må være litt mer spesifikk enn det. Kan søke i fiskebasen med kriterie 100 og noe liter, så ser du jo hva som passer av størrelse ihvertfall.
Da har du noen sør-amerikanske ciklider å velge i mellom som sommerfugler, bolivianske sommerfugler, rød og vanlig kurvcilkide ++ og sikkert også noen apisto arter. Bare å lete i fiskebasen og velg ciklide familien og maks 100l akvarie, så får du opp det som passer
Ja søkte i fiske basen og fant mange fine. Synes Regnbue og Rød Kurv Ciklidene var kule. Og Boliviansk Sommerfugl. Men jeg vet ikke om disse passer sammen. Men bare lurte på om det var noen som hadde noen tips
Skrev faktisk det siste innlegget mitt før jeg hadde sett ditt Tom, hehe.
Kristoffer Lerstang
Ja søkte i fiske basen og fant mange fine. Synes Regnbue og Rød Kurv Ciklidene var kule. Og Boliviansk Sommerfugl. Men jeg vet ikke om disse passer sammen. Men bare lurte på om det var noen som hadde noen tips

Jeg har rød kurvciklide sammen med bolivianske og dette går bra, har også hatt vanlige sommerfugler sammen med røde kurvciklider uten problemer:P
Kanskje jeg skal sattse på de da. Takk for hjelpa
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap