Rekeyngel eller artemia??

Så at den ene kirsebær rekami hadde sluppet eggene sine så jeg slo av pumpa og plutselig var det en masse liv overalt. Det jeg lurer på er altså er alle de tingene rekeyngel?
Noen ser ut som mikroskopiske reker, mens andre igjen ser ut som mikroskopiske dråper med to hår i den tykke enden, Hva er det??
viste seg at dene ene reka ikke hadde sluppet egga likevel, tok feil av den og en annen, så da er vel rekeyngelen cyclops eller no sånt, men aner ikke hvor det kommer fra. det som ligner på reker er vel noen med eggsekker. jeg kan gi det til fiskene eller??
Cyclops er finfin mat, men noen varianter kan ta egg og små yngel.
hvordan vet jeg hvilken type jeg har??
Angst, vennligst hjelp meg.
det er mer, fant en liten rekeyngel på ca 2 mm, men nå ser jeg oxo hvite små "slanger" i vannet. Fint om noen kunne hjelpe meg å finne ut hva jeg har og om jeg kan sette fisker inn til rekene for å rydde opp eller om det er farlig for fisk eller reker og hva jeg skal gjøre for evnt bli kvitt det.
Slangene er vel planarier etter hva jeg har lest i dette forumet. Har sett litt til disse selv i mitt rekekar. "Dråpen" har jeg også sett, er vel vannlopper eller noe sånt.
Nei du trenger ikke være redd for det Disse dyrene er like ufarlige som rekene dine
å det var en lettelse, tenkte det kanskje var mark, så jeg hadde det i et annet kar oxo, tror nok de har kommet med moseballene.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap