Corydoras aeneus yngel

hei har fått ein god del yngel, dei ble klekke ut i går å lurer på da når eg bør gi dei mat og hvordan, har frossen artemia. det var det eneste butikken hadde, dei viste knapt nok hva yngel var.

Dette er andre gangen dei legger egg, første gangen rotnet alle sammen.

har 1 hoe og 2 hanner


obs: ancistrusen er på undersiden av plastbollen, nyskjerrig liten kar. har ikkje ekstra varmekolbe så måtte sette bollen i det eksisterende akvariet med luftstein oppi
For et morsomt bilde!!

Du får nok svar på spørsmålet ditt, jeg har kun egg her enda, så jeg er litt usikker selv.
her er eit nytt eit, ikkje lett å telle men ser ut som det er rundt 170 yngel eller noe
Den tråden til MonaO er veldig bra, den oppdrett på adolfoi, anbefales. Lang, men god!

Helt utrolig mange yngel da, så gøy. Håper jeg får noen slike snart også!
etter det eg har forstått skal man begynne med mat etter 2 dager, men ikkje heilt sikker på hvordan eg skal forholde meg angånde frossent artemia

Har du ingenting anna så hardkok hønseegg og ta en knivsodd av plommen og mos den. Mine levde på dette i 2 veker.
No har eg kjøpt yngelfor.
For
jeg bruker litt forskjelig men yngel for, microorm ,super tabin a tropical,novo fex,eggegule kokt. noen merklige dråper,
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap