Oppdrett av annen type snegle en eplesnegle?

Er det noen som driver med oppdrett av annen type snegle en eplesnegle?? Som evt. selger
Har Pest(skive)snegler...
hehe, nja.. var ikke helt de jeg tenkte på. Tenkte på Zebra/tiger eller brun kjempesnegle. Noe i den duren, noe med litt størrelse. Vil helst ikke ha pestsnegle i mitt akvarium. Eller Sandsnegle for den del..

Mange av de andre sneglene vi ser i butikker klekker kun egg i salt/brakkvann..
Regner med det står i profilene til de enkelte snegleartene.
Ser av og til andre arter for salg, det er bare å følge med under kjøp og salg. Det er vel få som dretter sneglene til annet formål enn å selge dem
Jeg er vel kanskje den eneste her inne som samler på snegler unntatt pestsnegler. Jeg selger mine for at jeg må, det går ikke an å beholde alle. Jeg klarer ikke å kaste en eneste eplesnegleklase for jeg må se hva slags farger det blir på dem. Jeg syns de er det kuleste dyret i karet. Jeg har posthornsnegler, toppluesnegle, skivesnegle,sebrasnegle og eplesnegle. Eplesneglene har jeg fått mange rare farger på og det er de jeg "samler" på i ulike farger. Prøver å få tak i tigersnegler og brun kjempesnegle men de er sjelden å se. Så jeg blir ikke rik av å selge sneglene mine da de selges billig men det er heller ikke hensikten. Skulle gjerne beholdt alle hadde det vært mulig.
Til Heidi:
Selger du sebrasnegler? Er i hvert fall interessert i å kjøpe
Nina Weiseth
Til Heidi: Selger du sebrasnegler? Er i hvert fall interessert i å kjøpe:)
Det går ikke å drette sebrasneglene i ferskvann. De legger massevis av egg men de krever mer salinitet i vannet. Vært moro å prøvd....
Heidi Ingdal
Det går ikke å drette sebrasneglene i ferskvann. De legger massevis av egg men de krever mer salinitet i vannet. Vært moro å prøvd....

Jaja...det var verdt et forsøk. Der ser du hvor lite jeg vet.
jeg vil ha slike snegler:/
uniq87
jeg vil ha slike snegler:/
Jeg har funnet to i forumet som dretter tigersnegler og kjempe brunsnegle. Gå inn i snegle og skalldyrbasen så finner du de der.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Fredly
Reklame for plussmedlemskap