God erfaring med en (norsk) nettbutikk som selger triops???

Har så lyst på triops så jeg lurte på om det var noen som viste om en norsk nettbutikk med triops???
Hei
Ja prøv hos www.dinopets.no, de har det meste innenfor "instant pets" kategorien. hjemmesiden deres er vist under en oppdatering eller noe sånt for øyeblikket tror jeg, det ser hvertfall sånn ut.. men jeg har bare hatt gode erfaringer med dem de har også flere arter triops memer jeg*
Dinopets er opp nå.

Her får man triops i flere varianter:

mvh
Hehe, denne er morsom... Over 2 år siden første post, og fortsatt klarer noen å finne posten
Vakke så vanskelig det Søkte bare på min nye "hang-up"; tripos på forumet. Jeg har forøvrig bestilt meg egg av Triops australiensis . Skal bli artig å se om jeg får klekket ut noen eksemplarer

mvh
Moro, har gått å suglet litt selv på noen triops, men har ikke handlet enda. Ikke satt meg videre inn i det heller, men vil jo tro at det kansje går å ha de sammen med no reker eller no...
Jeg ville ikke holdt triops sammen med reker da de ganske glupske, og de er kjent for å spise sine egne artsfrender. Triops holdes best i et eget artskar.

Jeg har selv forsøkt å klekke T. australiensis (kjøpt fra Dinopets), men ingen av eggene klekket. Har fortsatt noen egg igjen, så kanskje jeg snart gir de et forsøk til. T. longicaudatus har jeg derimot ikke hatt noen problemer med å klekke ut. Utrolig artige skapninger! Anbefales!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap