3 døde guppy yngler, normalt?

Har jo medisinert karet med esha 2000 og exit,og iløpet av noen dager har det nå dødd 3 yngler. Medisinen eller normalt? Jeg har lenge fulgt med på disse 3 spesielt da de var så utrolig mye mindre enn de andre, disse 3 holdt seg forholdsvis på bunn av fødekaret mens de andre mye større lekte seg i toppen. Str forskjellen var relativt stor fra disse 3 minste til de aller største enda de er født likt, de var tydelig "magre" enda jeg har foret temmelig godt. De største har jo en god bul på magen og er også lengre enn de 3 minste som døde.

Jeg bare lurer på om jeg har noe nytt i karet eller om dette er 3 stk som i utgangspunktet ikke var "ment" for å vokse opp, altså svake i seg selv.

det er jo litt vemodig da..trist å ta ut et knøttlite dødt yngel

Ja jeg er alt for patetisk og følsom til å drive med dette. Hadde noen filmet meg da jeg fant yngelen første gang... skalv som et aspeløv! Pulsen i tusen og bare rista.


Den lille Yngelen fikk ikke kjøre Porselens Ekspressen, slapp den ut i karet til de store fiskene.

Str på de som er igjen nå (ca 23 stk) er relativt jevn egentlig. Noen feitinger er det jo,men ingen som er så små og tynne som de 3 tapte barna.
Fra tid til annen så dør noe av guppy yngelet mitt også, opp til 5 stk. Tror egentlig at dette er ganske normalt. Stortsett så tror jeg alle vokser opp, iallefall alle jeg får flyttet over i et av yngelkarene mine.

Ang forskjell på størrelsen: Hos meg seg jeg en trend på at de som er tykke allerede fra den første uken stortsett er hun fisker.
Ellers bytter jeg mye vann og forer med røde myggiser.
Ja

Noen hos meg er veldig lange og har en god lang hale, disse er og mørkere enn de korte gjennomsiktig. Jeg er bare SÅ grisespent på kjønnet dems at jeg klarer knapt vente til jeg kan tyde det sikkert

Har jo ikke peiling på hvordan faren var for kjøpte henne ferdig gravid. Moren (nå død) var blå med blå hale med sorte prikker.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap