Og vips så fikk de bebiser

dette var ikke helt etter planen da jeg trodde jeg hadde fjernet alle eggene til sebraciklidene mine.. hva gjør jeg nå? hva vil disse ha å spise da? kan de få sånn bebi for i pulver form? om jeg gir artemia så spiser foreldrene det opp. og en annen ting.. hvor fort vokser de?
vist de har godt med plass og du skifter vann ofte så vokser de ganske fort.
Mine er nå ca 3-4 cm og jeg har hatt de i 6 mnd. Mine har ikke hatt så godt med plass kan du si.
Hei.Ser du sliter med bebiser.Kjøpte meg to par med sebra,og her også var det slik at vips så hadde det ene paret bebiser.Det vil si at for meg ser det ut som om det fremdeles er egg.Nå sitter jeg her å lurer på hva skal jeg gjøre.Hvor lang tid tar det før de klekkes,om jeg må ta de over i annet kar eller om foreldra makter å passe på de osv.?Skal det fortsette slik blir jo karet mitt "overbefiska"
Ved nærmere øyekast i dag så er det faktisk ikke egg lenger,men bebiser.Ups,hva nå da?Hva type føde vil desse småttisene ha?
L.Longva
Ved nærmere øyekast i dag så er det faktisk ikke egg lenger,men bebiser.Ups,hva nå da?Hva type føde vil desse småttisene ha?


Mer enn seksti stykker har registrert oppdrett på denne fisken så hvis du går i fiskebasen så kan du lese hvordan disse har gått frem. Der finner du helt sikkert svar på det du lurer på
Tilfeldig bekjentskap
© sølvi gullaksen
Reklame for plussmedlemskap