Har du vært på jakt etter cichlid atlas vol. 1?
Det ser ut til at webzoo sitter inne med 4 eksemplarer av denne boken. Jeg har bestilt et eksemplar og fått mail om den er på vei, de er ikke "out of stock". Har bestilt denne boken i 3 andre nettbutikker bare for å få beskjed 2-3 dager senere at lagerstatus ikke var oppdater. Håper det ikke dukker opp kontramelding ev.t vol 2 i postkassa.
Denne boken går brukt for 180-200 dollar på nettet!
Denne boken går brukt for 180-200 dollar på nettet!
Postet 13.02.08 kl 16:58
Bestill fra utlandet, der florerer det med bøker til gode priser
Den aktuelle her, finner jeg hos amazon til en pris under 30£ + frakt.
Husk at det ikke er verken fortolling, mva eller beløpsgrenser på bøker fra utlandet
Mange kupp å gjøre om en leiter etter bøker, har selv betalt så lite som 0,01$ for enkelte bøker.
Den aktuelle her, finner jeg hos amazon til en pris under 30£ + frakt.
Husk at det ikke er verken fortolling, mva eller beløpsgrenser på bøker fra utlandet
Mange kupp å gjøre om en leiter etter bøker, har selv betalt så lite som 0,01$ for enkelte bøker.
Postet 13.02.08 kl 19:04
Postet 13.02.08 kl 19:26
Postet 13.02.08 kl 22:01
artmanDet ser ut til at webzoo sitter inne med 4 eksemplarer av denne boken.
Dersom det stemmer blir eg overrasket! De har også 3 eks. av "Corydoras" av Werner Seuss (NOT!).
Uansett gjelder det å ikke være tomsing, da ender man fort opp med tysk utgave eller nr. 2.
Selv har eg vært på jakt etter nr. 1 i lengre tid (som ble utsatt for en lagerhusbrann i USA), uten særlig hell. Selvfølgelig kunne eg kjøpt den, men haiene har skrudd prisen i været så det holder. Derfor har eg bestemt meg for å vente på neste reviderte utgave som etter sigende kommer senere i år. De verste feilene bør forhåpentligvis være luket ut der.
Better food; not for the sharks!
Postet 14.02.08 kl 00:10
Postet 14.02.08 kl 12:01
Postet 14.02.08 kl 16:29