Eheim 2080

fikk handlet meg billig eheim 208/0 utv. filter nå så da håper jeg dette passer bra i min 530liter. kom over en butikk som solgte dette med 30% avslag så da var det bare å slå til. bestillte akkurat filtermasse fra webzoo, så da er det bare å vente i spenning
Det er vel et av de bedre filtrene, og passer perfekt til et større kar som ditt, men det kommer jo likevel ann på hva du skal ha i karet. Skal du fylle det med noe som griser mye kan alle filter bli i svakeste laget....
Skal starte opp en 530 liter selv, og jeg har kommet frem til at 2080 er det beste valget for meg, uansett hva jeg velger å putte i karret. Jeg har allerede ett 2026 filter i 180 literen min, og jeg har ikke angret en dag på dette kjøpet, av og til kunne jeg ha tenkt meg enda bedre filtering i dette karret, men bevares, det gjør jobben, vannet er krystallklart og vannverdiene er der de skal være.
Kanon filter. Bruker det selv i 375litern, supplert med 1500L\t sirkulasojon. Ingen klager der i gården (ikke over filtreringa i alle fall).
Har garantert ikke kjøpt mitt siste 2080 filter, ikke med mindre jeg legger meg ned å dauer lenge før tiden :p

Her er omtale av filtert
Tilfeldig bekjentskap
© Knut Kjesbu
Reklame for plussmedlemskap