Tromsø akvarieklubb, storauksjonen

[External Image]

Hvis noen lurer på hvor TVIBIT er så er det bare å gå inn på [URL=http://tak.denlille.net ]http://tak.denlille.net [/URL]og finne kart.

Stedet er Fredrik Langes gate 29, med andre ord midt i Tromsø Sentrum.
Hei, Geir!

Vet dere hvilke fisker og sånt som kommer til å bli solgt?

Og vet du/dere om jeg kommer meg inn på Tvibit?

Hei Malin!

Kan garantere at vi skal få deg inn på TVIBIT.

Når det gjelder hva som blir lagt ut for auksjon så har jeg ikke oversikt på dette.
Malin.P
Og vet du/dere om jeg kommer meg inn på Tvibit?

Det burde gå greit for deg å komme inn der, det er inngang fra gateplan både oppe og nede. Det var klesbutikk der for mange år siden, barneavdeling oppe, og da var det vel ordnet slik at man kunne gå rundt med barnevogn der i alle fall.

PS: Jeg har ordnet meg fri fra jobb i helga pga noe skolearbeid som må gjøres, så kanskje kommer jeg innom en tur og ser jeg også.
Nå ble jeg glad!

Det står at fiskene må være minst 12 uker gamle, gjelder det også snegler?
Har noen gule Eplesnegler som jeg gjerne skulle ha fått solgt, men tror ikke de er 12 uker. Skallet på sneglene er ca. 1 cm. Er det for små til å selges?

Men.. Hvor var det jeg leste at fiskene måtte være 12 uker? Finner det ikke nå :P
Er det noen som har en formening om hva de tar med for salg. Og har dere nevnt om auksjonen til alle dere kjenner
Kom igjen folkens, er det ingen som har noen formening om hva de skal ta med. Tror vi har god mediadekning, og dermed kan det komme en del folk.

Jeg har i allefall noen ancistrus og kirsebær reker og diverse L-maller.
Jeg har ingenting å ta med. Men hadde jeg hatt plass til et kar på 2-300 liter hadde jeg nok kjøpt noen av de mallene dere har til salgs. Det er dårlig gjort å poste bilder og annonser med fine maller når jeg ikke har plass. ;p
Tar med;
noen blå reker,
eplesnegler av div farger,
et jebo pandelarium med lystopp som er oppgitt til 325 liter.
en bakgrunn, mål 150 x 45
javamose
noen røtter
Dama har beordra ut det minste karet jeg egentlig ville ha dvergkuler i, men har enda ikke mista håpet. Hvis forhandlingene går dårlig, kan det tenkes at jeg selger det på auksjonen. Tenke seg det, hva er egentlig galt med to akvarier på 36kvm? :p

Men hvordan fungerer det? Må jeg dra med karet, eller er det nok å bare oppgi spesifikasjonene på det under auksjonen, hvis det besluttes solgt?

Det er tilfeldigvis ikke noen som tar med seg et ancistrus lekspar?
om ingen tenner på de annonsene jeg har ute tar jeg nok med disse på auksjonen.

en Afrikansk Sommerfuglfisk, og 2 stk ensomme svarte neontetra.
Lundemannen
Men hvordan fungerer det? Må jeg dra med karet, eller er det nok å bare oppgi spesifikasjonene på det under auksjonen, hvis det besluttes solgt?
Du må nok ta det med deg, hvis du skal selge det på auksjonen. Tror ikke du får noen til å by på et akvarie de ikke har sett.

Lundemannen
Det er tilfeldigvis ikke noen som tar med seg et ancistrus lekspar? :)
Tar med meg et par gule albino ancistrus.
Kommer jeg også. Tar med meg noen reker og litt javamose. Skal se hva annet jeg finner som jeg kan ta med.
Hva pleier det generelle prisnivået å ligge på på disse auksjonene? Burde man dra med seg litt sedler, eller er det lurt å veksle ut masse tiere og tyvere?
Det er som regel latterlig lavt Men man vet jo aldri. spørs hva man er ute etter, og om andre vil ha samme fisk/utstyr. Da blir det gjerne en budrunde.
For de intresserte, så er det en helsides omtale i avisa Nordlys i dag. Nils viser fram discuskaret sitt. Artikkelen ligger foreløpig ikke på nett. Men god reklame er det.
Hei. Er det noen som skal ta med seg planter?

Planter vet jeg ikke, men maller blir det.

L136, L411 og L201 står på programmet

Det har forøvrig ikke hent at det ikke har vært plantyer på auksjonene.
Bengt Fossli
helsides omtale i avisa Nordlys i dag. Nils viser fram discuskaret sitt.

Venninna mi som var hos deg, Nils

Skulle gjerne vært der i morgen, men slipper ikke unna jobb

Har lenge tenkt på l201.....
l136 var jo også skjønne - hvem er det som har disse?

Det er Bengt som produserer disse.

Når det gjelder L201 skal du bare si i fra når du er i Tromsø så ordner det seg.
Tilfeldig bekjentskap
© Marius Solberg
Reklame for plussmedlemskap