2000 kroner for et 126 l. alt for lite?

Så et 126 liters akvarie hos Tropehagen zoo i Tønsberg i dag til kr.1999. Dette var med bord, lys og varmekolbe. Er ikke det veldig lite for et så stort akvarie? Vil ikke ha 126 liter vann på gulvet på grunn av dårlig kvalitet på akvariet.
Det er ikke godt å si så lenge du ikke har notert deg merket på akvariet.
Jeg kunne ikke se noe merke på akvariet.. Er litt usikker på kvaliteten, men det skal vel være CE-godkjent eller noe liknende?
Skal jeg gjette, er dette et akvarium av det kinesiske merket Resun....
Kjøpte et slikt hos Tropehagen selv for noen få år siden, og det var liksom for billig til å la være. Mitt var på 226 liter, og hadde helstøpt glass i front, dvs ingen silikonlimte hjørner på frontglasset.

Skal jeg være helt ærlig, så vill jeg nok aldri kjøpt det igjen. Det var dårlig kvalitet, og akvarieskapet ble fort skadet av vannsøl (dårlig folie som løsnet her og der), samt at de merkelig nok hadde brukt plast til hengslene på armaturet!? Disse hengslene tålte jo ingenting, og den første knakk raskt.
Da satser jeg heller på en av pakkene hos Tropefisk. Dyrere, men bedre kvalitet.. Håper jeg da:p
Kjøper du utstyr av Tropefisk er du iallefall sikret god service og en høyst seriøs forhandler. Er det noe problem er det stort sett bare å ringe til Tor, og saker ordner seg til det beste for kunden.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap