Hva slags andre dyr har vi?? bildetråd av medl. andre dyr.

her kan du legge inn bilder av de andre dyrene du måtte ha. Det kan være moro å se noen andre bilder enn fisk også. Her er mine andre dyr. Det første er Tussi på 8 år. Skogkatt tricolor. Sterilisert og vaksinert. Liker ikke å ut om vinteren så da er ho for det meste inne. De neste er av hamsteren Fritjof. Den er veldig tam, liker å ligge oppå nakken min for å følge med på hvor Tussi er hen. Den er over året mer vet jeg ikke. Den spiser alt mulig t.o.m brødskive med nugatti. Kjøpte en bitte bitte liten hamsterdo en dag. ser ut som en kattedo i miniatyr. Den bruker den også vettu. En arti liten skrue....
Vi har huskatten Katja på 10 måneder, og så fikk samboeren min sin lenge etterlengtede manx Conny i hus forrige uke. Hun er vel ca. 3 måneder.

(Og så har samboeren min også en ørkenrotte, men den vil jeg egentlig ha minst mulig med å gjøre... )
Denne tråden burde vel slås sammen med denne:

Her er mine andre dyr:

Sita:
[External Image]

Pia:
[External Image]

Noen av Sebrafinkene (har ca. 25 nå, men de fleste skal vi gi bort):
[External Image]

To baby-Sebrafinker, en voksen og et egg:
[External Image]
Oj så fine alle sammen er. Sebrafinker er så nydelige. Mvh Heidi
...Bare èn stykk spik spenna gæær'n pip-pip, som bidrar blandt annet til avatar-bildet vårt her inne...
(Eneste bildet som ligger på denne laptop'n, men er egentlig veldig beskrivende)
turnips
Denne tråden burde vel slås sammen med denne: [URLBLOCK1] :)
Hvordan gjøres det? har skrevet til morderatorene og spurt om de kan slå sammen denne tråden med den som allerede finns, men ingenting har skjedd. Hva gjør vi da?

Mens vi venter på evnt sammenslåing stenger jeg denne
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap