Kirsebærreker egg...?

Hei!
Jeg har nettopp fått meg Kirsebærreker...
Di trives vldig godt nå!(tror jeg)
men hvor gammel må di være for og få egg? og er det vanskelig?
Hvordan andre reker går sammen med kirsebærreker?
*jørgen*
de må være ca 4 mnd.
Du kan ha Amanoreker i lag med de
Jon M
de må være ca 4 mnd. Du kan ha Amanoreker i lag med de

FLERE REKER?
Ja jøss... de fleste reker er vel vennlige mot hverandre?
Har jo Gabon, Vifte, Amano og Glassreke i samme kar jeg... skal nok hive over Neocaridina sp.-rekene (samme art som kirsebær) også etterhvert, de har begynt å yngle som bare f. nå.
Wikdahl
Ja jøss... de fleste reker er vel vennlige mot hverandre? Har jo Gabon, Vifte, Amano og Glassreke i samme kar jeg... skal nok hive over Neocaridina sp.-rekene (samme art som kirsebær) også etterhvert, de har begynt å yngle som bare f. nå.

Ting trenger ikke å bli problematisk bare av at artene ikke tåler synet av hverandre
De rekene som formerer seg i ferskvann, bør strengt tatt ikke holdes sammen med andre som også gjør dette. Rett å slett da en av artene alltid vil bli den dominante arten, som utkonkurrerer de andre, både i matveien, og med tanke på formering.
spiser di rekene der har nevnt hverandres`yngel? tenker på og kjøpe meg indisk kloreke?
Slenger meg på her litt jeg. Hvor mange reker må man ha for å være sikker på at de skal legge egg? Kanskje litt rart spørsmål men...
Jørgen Lund
spiser di rekene der har nevnt hverandres`yngel? tenker på og kjøpe meg indisk kloreke?

Indisk klorreke spiser det den får tak i. En genial reke. Utrolig Effektiv til å rydde opp i karet, men egg blir borte på et blunk. Har også sett den få tak i en corydoras, men tror den var syk
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap