Planter i vesterålen?!

Heisann

Vi lurer på om det er noen i Vesterålen som har mulighet til å selge oss planter?. Har 4 akvarium som vi må få fyllt opp med planter Gjerne litt større planter,eller hurtigvoksende.
Har desverre ikke noe overskudd enda, har slitt med planteveksten siden jeg startet. Men ting er på bedringens vei...
Godt å se at også dere tok veien til AF, Stig og Veronika

Legg ut en annonse under kjøp og salg. Her på AF er det der pengene skifter eiere
De fleste planter tåler fint å bli fraktet i en pose med litt fukt i.

Når det begynner å bli plussgrader, kan du bestille planter her inne, eller andre steder på nettet.

Dersom pakken er sto nok til at den må hentes på postkontoret, går det nok helst bra også når det er litt minusgrader ute.
Frank
Ja Frank har ikke du planta å sælg?? Eller har du fordelt dæm på alle akvarian du kjøpte for ei stund siden
E greit å vite kor plantan kommer fra,så vi tenkt å hør litt rundt i hjemstrøket først da
VP
Normalt har jeg planter for salg, men hvem tror du har luka som besatt den siste tiden

Var lei av at det eneste som vistes var planter, så her har det gått på hue å ræve ut med masser av planter de siste ukene.

Om det ikke brenner i karene deres etter nye planter, vil nok i alle fall en del være mulig å trimme ned noe om ikke alt for lenge
Ta en tur innom profilen min, så ser dere hva jeg sånn noenlunde har av planter i karene mine.
Så er det bare å fyre avgårde en e-post med ønsker, så skal jeg la være å plante ut avleggere i blomsterbeddet
Luking?! fyh frank:)
Joda det kan nok ventes ei lita stund me planta..
Vi ska kikke litt seinare, å skriv ei "ønskeliste"
Tenkte å kjør te Linda å kikk litt,men alt må man ha tid til...
I alle daga:d
hei, arti å se dokker her inne

stig: du kan slå på tråden så skal vi fiks noe planta i posten om du ikke får tak i noe der hjemme


elisabeth
Heia:)
åja du her du og
Æ trur det ha ordna sæ me planta nu,men takker alikevel!
Merkelig sammentreff,vi dreiv også dyrebutikk/akvarie.. Æ bynte også overtok Stig ei stund pga ryggoperasjon..
VP
akvarie norge er ikke stort

spes artig å treff kjenninga på forumene da

hils stig og andrea fra meg og hestan hvis dokker har de enda

synd dere ga dere med butikken, leste bra omtale om dere
Fisk og hest:)
Jepp,joda har Rampen og Frøya enda. Joda,va e int tid me shoppen ja... På alle måta Ikke på Fjæsboka?
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap